Emag

Combinatia distrugatoare de riduri

duminică, ianuarie 15, 2012

Cand am citit despre combinatia celor doua creme care se completeaza perfect am fost impresionata la inceput si m-am documentat mai bine despre ingredientele pe care le contin.Combinatia se numeste Hydroface AM/PM/Anti Wrinkle Complex si Hydroface Advanced Under EyeFormula.Ca si efecte zic ei:dispar petele,intinde pielea,elimina liniile subtiri din jurul ochilor,se da si un link de unde se pot comanda cele doua creme http://www.hydroface.com/ro/ descrierea lor o gasiti  aici:"
Sunt o mama de 45 de ani.Am doi copii grozavi si un sot iubitor.Cand m-am casatorit aratam super, aveam pielea subtire, intinsa si catifelata.Ei bine, dupa 15 ani de casnicie, au inceput sa se vada urmarile neingrijirii, a bronzului fara protectie,a stresului de la munca si bineinteles a fumatului.Aratam mai batrana decat eram si asta era deprimant.Imi pierdusem stralucirea pielii de care eram atat de mandra inainte.....

UNIC PE OKAZII !!! - Minunat si original ceas de dama cu argint tibetan si cristale    http://blogulcusidespretoate.blogspot.com/2012/04/gif-uri-funny-super.html

restul povestii il gasiti aici:http://www.ramonaskinsuccess.com//Ce contin cremele?Principalele ingrediente sunt:Argireline,Matrixyl,Acidul Hialuronic,Gluten de grau hidrolizat si Ceratonia Siliqua,Ulei Primerose de seara,Extract din Argireline,.Macrocystis Pyrifera,Niacinamida,Bisabolol,Crisina,N-Hydroxycicinimide.Ingredientul minune ar fi Argireline=hexapeptide acetyl3. Când se aplica pe fata, muschii fetei se relaxeaza reducându-se astfel aparitia ridurilor si liniilor fine. Argireline acţionează prin inhibarea neurotransmitatorilor.... Argireline este o substanta asemanatoare Botoxului, care amorteste muschii fetei, Matrixyl-polipeptida despre care se spune ca ar fi la fel de eficient ca si retinolul functioneza prin “relaxarea tensiunii faciale” similar cu botox-ul. Se considera, insa, ca paralizarea repetata a muschilor poate doar submina fermitatea lor innascuta http://importantinfoblog.wordpress.com/lista-substantelor-toxice-din-cosmetice/Ca urmare aceste creme ajuta la fel de mult ca si Botox-ul dar cu mai putine reactii adverse,efectul Argireline asupra muşchilor este temporar.Cu alte cuvinte inca n-a aparut o crema minune antirid!In urma folosirii acestei creme am aflat ca exista multe pareri negative asa ca n-o recomand!http://blogulcusidespretoate.blogspot.com/2012/04/combinatia-distrugatoare-de-riduri.html

You Might Also Like

17 comentarii

  1. am cumpărat si eu 2 creme.....oare de ce nu sunt împachetate în folie ??????????
    dacă ar fi original ar fi împachetat si în folie,î mi pare rău că am comandat
    de unde stiu eu că suma de 194 lei este valoare pentru ceva original sau poate să fie si 5 lei,mă asteptam la un ambalaj.............
    deci a fost o ......
    reclamatii unde se fac.....
    am salar de 900 lei,am dat 200 pentru creme si
    ......sunt functionar public la primărie,eu dacă as face asa ceva.....vine curtea de conturi
    vine.......... si mă dă afară de la lucru

    bravo vouă ati reusit să mă păcăliti

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am cumparat aceasta crema,inca nu stiu daca este buna, cert este ca intr-adevar nu a fost sigilata si are o cantitate foarte mica pe peretii acestei cutiute, eu voi merge cu ea la un laborator sa verific ce continut are dar si la protectia consumatorului pentru gramaj, daca nu sunt seriosi sa DISPARA!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte buna ideea sa verificati continutul cremei la un laborator,poate dupa ce aflati rezultatul ,reveniti cu o postare sa afle si alte persoane interesate,daca aceasta crema e intr-adevar ce promite a fi,sau e doar reclama.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai urmareste cineva aceste postari? As vrea sa discutam cu privire la crema Hydroface, daca mai e cineva interesat...Lasati raspuns, va rog!

      Ștergere
    2. Nu cred ca face astfel de minuni...eu nu am luat. ... ..
      Turnați cate 20 picături din ulei de avocado. , ulei de ricin si ulei de borago...astea trei puneti-le intr-o crema de noapte , deoarece va luci pielea . Dimineata va clatiti. Va asigur ca veti avea un ten mai tanar. Mihaela J.

      Ștergere
  4. Sper sa nu fie o reclama mincinoasa ! Sper ca acste creme sa fie sigilate si sa contina gramajul indicat ! Sper sa fie originale si nu contrafacute ! In caz contrar le voi returna si-mi voi primi banii inapoi !

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa reveniti cu o parere despre creme dupa ce le folositi ca sa afle si alte persoane care sunt interesate daca e doar reclama mincinoasa sau intr-adevar sunt bune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim.Sper sa nu iau teapa ,voi returna pe loc produsul daca nu e sigilat.

    RăspundețiȘtergere
  7. cutia nu vine sigilata, nu se primeste factura la produsul achizitionat, nu vor sa restituie banii.
    ESTE TEAPA!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. http://forum.seopedia.ro/legislatie-internet/20460-cum-sa-procedezi-daca-iei-teapa.html

    RăspundețiȘtergere
  9. Este chiar tzeapa, cremele cu mi-au netezit nici macar un rid si le voi restitui chiar azi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Noroc cu photoshop-ul, doar asa mai reusiti si voi sa prostiti lumea si sa va vindeti "balariile" !!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu le-am comandat chiar acum,dar nu stiam ca vin nesigilate,este posibil sa fie contrafacute si sa nu fie produsul origina?l

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca da...orice este posibil..cam toţi cei care au cumparat produsul sunt de pårere ca sunt contrafåcute...pentru ca nu sunt sigilate asa cum ar trebui sa fise.Din påcate cei care le folosesc nu revin cu påreri ca så stie lumea daca sunt eficiente sau nu...

    RăspundețiȘtergere
  13. Uite ca revin EU cu parerea mea: dupa doua saptamani nu se observa niciun rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  14. Crema de ochi pisca destul de rau dar nu netezeste nici un rid.De cea de fata ce sa mai zic, mai bine luati de galbenele de la plafar.

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images