Emag

Gif-uri -ce facem daca nu se misca

joi, ianuarie 05, 2012

Am vazut ca problema pe care am avut-o eu au intampinat-o si altii ...Dupa ce salvam gif-urile observam ca nu le putem posta pe blog sau in alta parte pentru ca nu se vor misca decat unele asta pentru ca isi schimba dimensiunea .Pe blog dupa ce se incarca ,inainte de a le posta dam click pe imagine acolo apare si "dimensiune initiala".Asta e ceea ce avem nevoie,dam iar click asteptam sa ajunga la marimea pe care a avut-o atunci cand am salvat-o in calculator.Daca nu ati reusit postati la comentarii....

You Might Also Like

9 comentarii

  1. nu reusesc ca poza care am puso pe coperta mea de facebook sa se miste .va rog ajutati-ma!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din cate stiam Facebook-ul a blocat imaginile gif.Chiar daca incarcati un gif animat acesta apare ca o imagine statica.

      Ștergere
  2. am pobleme cu miscarea imaginilor gif. le gasesc, le postez pe desktop, apoi vreau sa le trimit prietenilor. ele nu se mai misca, apar ca magini statice. ce trebuie sa fac? va ros sa ma invatati.

    RăspundețiȘtergere


  3. nana26 septembrie 2013, 06:51

    am pobleme cu miscarea imaginilor gif. le gasesc, le postez pe desktop, apoi vreau sa le trimit prietenilor. ele nu se mai misca, apar ca magini statice. ce trebuie sa fac? va ros sa ma invatati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai intai trebuie sa creati un folder nou pe desktop(click dreapta oriunde pe desktop-New-Folder).Click dreapta pe giful ales -Salveaza imaginea ca-Desktop-Folderul nou creat.Asta ca sa le gasiti mai usor.Acum mare importanta are programul cu care le deschideti (click dreapta-open with)eu le deschid cu Windows Picture and Fax Viewer si n-am probleme .

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot spune ca nu este interesant ce am citit, dar eu caut sa aflu de exemplu cum ati realizat "pasarica" care zboara si se opreste \(acum se odihneste),Nu doresc sa invat sa fac gif-uri; e prea mult pentru mine(nu-mi spun varsta!), dar mi-ar placea sa trimit un e-mail prietenilor si o asemenea"pasarica sa zboare fara ca initial sa fie int-o "colivie" si ma refer la formatul de fisier.M-ati inteles ce vreau?

    RăspundețiȘtergere
  6. "Animated Flying Twitter Bird "se poate adauga pe blog urmand pasii din postarea de aici:http://topcosmetice.blogspot.ro/2012/12/animated-flying-twitter-bird-pentru.html
    Referitor la dorinta ta poti sa adaugi gifuri prin fisiere adaugate la email gasesti aici pasii pe care trebuie sa-i parcurgi :http://lifehacker.com/5803366/how-to-send-an-email-with-an-attachment-for-beginners

    RăspundețiȘtergere
  7. Mias dori si eu sa se miste poza mea de coperta ce o am pe Facebook, dar nu stiu chiar nu ma pricep cu internetu

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images