Emag

Doar ganduri....

luni, iunie 16, 2014

     
            Simt ca viata mea nu este chiar asa cum mi-as dori,nu este destul de buna,n-am faima, nici bani multi.
Parca viata trece repede iar eu in fiecare zi, fac acelasi lucru ,mergand la serviciu,vad mereu aceiasi oameni.Ma simt fara nici o importanta daca maine n-as mai fi, probabil nimeni nu mi-ar simti lipsa.Mi-as fi dorit ca viata mea sa fie mai interesanta dar ceea ce fac e doar pentru a supravietui,pentru a-mi castiga existenta.N-am nici un hobby iar in timpul liber ,nu fac nimic productiv.Este adevarat ca intotdeauna ma compar cu alti oameni si intotdeauna parca viata lor, e mai buna decat a mea.E dureros pentru un om cand simte ca viata lui, e de doi bani si cam atat se pretuieste si pe el insusi,se simte trist,stresat,nervos si satul de toate.De multe ori la aceasta stare contribuie si nefericirea celor din jur,e la fel de neplacut si cand vezi oameni bolnavi,tristi care o duc greu.Sunt sigura ca multi se simt singuri si pierduti la un moment dat iar cateodata te poti simti singur chiar si atunci cand ai oameni in jurul tau.Poate mi-ar placea sa stiu ca in aceasta viata am avut un scop,ca a existat un motiv pentru care am existat pe acest pamant.
Uneori realizez ca viata este asa de scurta incat n-avem nici timp a purta un razboi cu noi insine.In viata cele mai mari dezamagiri le avem atunci cand avem asteptari exagerate,cand ne dorim mai mult decat putem avea si probabil niciodata nu vom fi fericiti pe acest pamant.Exista si probabil multi ati cunoscut ,oameni care merita apreciati,desi nu  intotdeauna au fost intr-o situatie buna ,au avut o atitudine pozitiva.Unii spun ca atunci cand te simti singur ar trebui sa fii fericit si multumit ,gandindu-te ca ,mai bine asa, decat in compania cuiva rau.In viata toti avem urcusuri si coborasuri,trecem prin diverse intamplari,primim lectii care ne schimba,ne maturizeaza.Am invatat ca nu e bine sa stai alaturi de oameni care parca absorb fericirea din tine ,care te trag in jos ,te fac sa te simti prost si te descurajeaza .Sa nu uiti ca prietenii adevarati nu te vor parasi atunci cand iti va fi mai greu.Ma intreb daca oare scopul nostru in viata este sa ne luptam cu problemele,sa primim lectii,sa ne adaptam.Atunci cand te impiedici ,cazi si trebuie sa te ridici ,asta incercam cu totii.De multe ori simti ca este greu sa incerci sa fii tu insuti,intotdeauna va exista cineva mai frumos,mai destept,mai bogat decat tine dar daca incerci sa imiti pe altcineva niciodata nu vei fi fi fericit,oamenii trebuie sa te placa pentru cine esti tu cu adevarat.Poate nu suntem fericiti si multumiti cu viata noastra pentru ca nu dam importanta si lucrurilor marunte care vreodata ni se vor parea lucruri mari,cum ar fi timpul petrecut cu o persoana care conteaza pentru tine .Andy HutchinsonParca mereu asteptam ceva din partea cuiva,e greu pana intelegem la un moment dat ca ,daca tu nu te ocupi de viata ta ,nimeni altcineva nu o va face.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images