Emag

Ultima comanda pe Aliexpress

sâmbătă, iunie 14, 2014

    Pe data de 11 mai 2014 am plasat comanda ,timpul de procesare a fost de vreo 8zile ,in loc de 6 zile,asa cum era specificat adica a durat pana pe data de 19 mai 2014.
Comanda am dat-o prin China post air mail si am verificat stadiul comenzii aici:
http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp
Deocamdata n-a ajuns in tara ,am verificat aici:
http://www.posta-romana.ro/posta-romana/servicii-online/track-trace.html
Din ce am observat din momentul in care,in directia location, apare PEK dureaza aproximativ 9zile pana ajunge in Romania apoi inca doua saptamani pana ce coletul este predat la destinatar.


Abia astazi 17.06.2014 pe siteul http://www.posta-romana.ro/posta-romana/servicii-online/track-trace.html
apare in sfarsit ca a ajuns coletul de pe Aliexpress in Romania.

You Might Also Like

6 comentarii

  1. unde gasesc factura aceea de trebuie sa merg cu ea la posta?

    RăspundețiȘtergere
  2. In cutia postala iti vine avizul postal cu care trebuie sa mergi la posta...

    RăspundețiȘtergere
  3. buna denisa! am si eu o intrebare daca ma poti ajuta. vreau sa plasez o comanda pe aliexpress.as dori sa platesc cu cardul visa insa imi e frica ca nu cumva sa imi retraga mai mult decat 50 euro,atat cat e comanda. imi poti explica in detaliu pasii de la plata pana la ajungerea coletului la posta? multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce ai plătit și AliExpress verifica plata vânzătorul trimite coletul în termenul limită indicat pe pagina produsului, în forma urmatoare :
      Processing Time:Shiping out within 5 days
      Vei obține un număr" tracker number" ( număr de urmărire ) cu care poți urmări coletul. Data de primire a coletului depinde de tipul de livrare ales ( poștă , curier ) , și este cuprins intre 15 - 60 zile.
      AliExpress iti protejeaza banii astfel incat nu sint transferati vinzatorului decat dupa ce confirmati primirea coletului
      Daca apar probleme cu comanda ta, poti să deschizi o dispută pentru rambursarea integrală sau parțială a prețului de achiziție .Dupa ce ai apasat pe" Buy Now" vei fi directionat spre pagina unde trebuie sa indici datele de contact si adresa livrare.
      Mai departe trebuie sa alegi metoda de plata: card de debit visa sau mastercard ar fi de preferat.
      Dupa efectuarea platii, pe email vei primi un mesaj cu confirmarea comenzii:payment successfully made.Eu folosesc un card doar pentru asa ceva,tot ca sa nu am surprize depun exact banii necesari pentru plata produsului respectiv.

      Ștergere
  4. Buna ai idee despre plata paypal? pt ca nu pot plati cu cardul

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images