Emag

Cadouri de ziua mea

duminică, iunie 22, 2014



     A trecut si ziua mea de nastere,am mai imbatranit cu un an...cum spunea bunica mea.Cadourile au fost pe gustul meu,am fost bucuroasa sa primesc lucrurile pe care mi le doream:o orhidee foarte frumoasa,o geanta de piele neagra si un telefon Nokia Lumia 520. 
Cu urcusuri si coborasuri ,viata  merge inainte, desi poate nu intotdeauna e asa cum ne-am dorit sa fie .De ziua mea n-am facut nimic special,a fost o zi ca oricare alta doar mesajele din parte celor apropiati si urarile celor de la serviciu m-au facut sa nu uit, ca e o zi importanta pentru mine.Parca timpul trece prea repede,mai ieri eram copil,acum plina de responsabilitati,cu multe griji ,nici nu mai am timp pentru mine.Mi-as fi dorit prieteni multi,sa ies in oras sa serbez macar cu o pizza si un suc ,o prajitura dar poate data viitoare ,acum nu s-a putut iar ca sa ai prieteni ai nevoie de timp si bani daca n-ai nici una nici alta raman doar visuri.Oricum cele mai frumoase cadou pentru mine de la viata este familia.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images