Emag

Am primit coletul de pe Aliexpress

joi, ianuarie 16, 2014


You Might Also Like

5 comentarii

  1. Prin ce vine coletu?Ai fost anuntata telefonic?Ms

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit doar avizul postal sa ma prezint la un anume ghiseu de la posta ,unde cei de la vama aduc coletele venite din strainatate.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Ce anume ti-ai comandat? As vrea si eu sa fac o comanda, dar nu stiu cata incredere sa am in astfel de site-uri . . .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am comandat ultima oara un hanorac,e de foarte buna calitate si corespunde cu imaginea de pe site si se potriveste si ca marime am tinut cont de tabelul marimi pe care l-am gasit la descrierea produsului.Accesoriile comandate sunt la fel ca in imaginile de pe site,fara defecte.Eu n-am intampinat probleme desi am vazut ca sunt destule persoane care afirma acest lucru.

      Ștergere
  4. buna! am comandat astazi niste adidasi,151 dolari,mi a fost trimis un numar de comanda,se verifica plata (banii mi au fost luati din cont) acum ce mai urmeaza sa fac? multumesc anticipat

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images