Emag

Par frumos cu produsele CHI

marți, ianuarie 21, 2014

       Imi plac produsele CHI ,au un miros placut,lasa parul moale,buclele se aseaza perfect.Cel mai bine este sa fie folosite amandoua ,atat samponul cat si balsamul.Pana si perna pe care dormi va mirosi a parfum.Eu am parul ondulat si am fost incantata de cat de bine se aranjeaza dupa folosirea lor.Asadar miros frumos,sunt de calitate si la preturi accesibile zic eu.Pentru mine sunt ca un produs minune si o sa le cumpar de cate ori mi se termina.Samponul costa in general cam 70lei dar am vazut ca pe eMAG e la reducere si costa 5979 Lei.
Descriere
Sampon, creat cu ajutorul tehnologiei CHI- Cationic Hidration Interlink, curata cu delicatete si echilibreaza nivelul de hidratare al firului de par si al scalpului.

Parul va deveni imediat mai sanatos si mai usor de aranjat.

Recomandat a se folosi imediat dupa serviciul de colorare pentru fixarea optima a culorii in firul de par.
Textura samponului este bogata si cremoasa.
Samponul poate si folosit zilnic.
Tip produs:
Sampon
Pentru:
Barbati
Femei
Cantitate:
350ml
Tip par:
Toate tipurile de par
Tip scalp:
Normal

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images