Emag

Ce mi-am cumparat astazi

sâmbătă, septembrie 21, 2013

Astazi am profitat de vremea frumoasa si de faptul ca am avut ceva timp liber si m-am gandit sa-mi mai cumpar cate ceva de imbracat.Toate sunt cumparate din C&A si vin foarte frumos imbracate.
Bluza de mai jos e o nuanta frumoasa de turcoaz,material de calitate,model deosebit.
 Pantalonii sunt dintr-un material rezistent 62%Cotton si35%Polyester imita pielea ,un pic luciosi.
 Acest pulover e destul de finut calitate foarte buna: 73% Polyester 23%Cotton si 4% fir metalic.
Mi-a mai placut pensula pentru aplicare fard Essence ca cea din imagine
Mi-a placut si un fard tot Essence nuanta Irresistible Chocolates nr. 9
dar nu m-am putut hotari daca sa-l iau sau nu...
Mi-au mai placut si niste rochii dar tocmai se inchidea magazinul a ramas pe data viitoare ....

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images