Emag

Cum inchidem contul Avon

vineri, septembrie 27, 2013

Din motive diferite multi reprezentanti vor sa-si inchida contul Avon dar intampina o mica problema si anume,nu stiu cum sa procedeze.
Ca sa fii multumit ,ca reprezentant Avon trebuie sa ai comenzi mari,Avon nu este pentru cei care nu pot aduna comenzi mai mari de 100lei,situatie in care mai platesti si 8lei taxe ambalare.
Acesta este raspunsul primit de mine prin mail ca urmare a solicitarii inchiderii contului Avon.Motivul care m-a determinat sa inchid contul a fost mesajul primit din partea coordonatoarei mele Avon care ma intreba daca tot nu dau eu comanda campania asta,poate sa dea comanda ea in locul meu ca ,o s-o plateasca fara probleme.Asa am inceput sa devin suspicioasa pentru ca la un moment dat a trebuit sa-mi schimb parola deoarece pe pagina de logare Avon imi parea parola incorecta ca si cum mi-o schimbase cineva care avea acces la contul meu de reprezentant(cine oare?)asta dupa ce tot coordonatoarea imi cereuse CNP-ul  ca-i trebuie neaparat pentru nu mai stiu ce.Citind pe net cum multe reprezentante Avon intampina probleme,au ajuns chiar in instanta pentru facturi neplatite date de coordonatoarele lor m-am hotarat sa inchid contul cam cu strangere de inima pentru ca de cativa ani buni sunt reprezentant.



Astazi 1 octombrie 2013 in sfarsit am reusit sa-mi inchid contul Avon.Am facut o cerere in programul World si am trimis-o pe adresa de email repservice.ro@avon.com .

You Might Also Like

1 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images