Emag

Buchete de flori pentru inceput de scoala

duminică, septembrie 15, 2013

buchet vesel gerbera si crizantemeCateva idei care sper sa va fie de ajutor atunci cand sunteti in impas si nu va puteti hotari in alegerea buchetului potrivit de flori mai ales ca de maine incepe scoala.Nu plecati de acasa fara sa stiti ce anume va doriti cu adevarat ,vanzatoarele pot profita de acest aspect si veti pleca nemultumite,cum am plecat si eu azi ,am lasat pe una din vanzatoare sa-mi aleaga gerberele iar pe drum am observat ca una avea petale lipsa,m-am intors dar raspunsul a fost ferm:asa sunt ele,nu-s toate la fel.Am plecat suparata ,cu gandul la petalele lipsa si imi asum vina ,trebuia sa mi le aleg singura.flori 1 martie, flori 8 martiearanjament floral de varabuchet flori gerbera alba si roz

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images