Emag

Review masina spalat rufe 6th Sense Whirlpool

luni, ianuarie 21, 2013

Masina spalat rufe 6th Sense Whirlpool
Ce spun ei:"
Detergentul conteaza pentru o parte mare din costurile de spalare si de obicei este supradozat. Tehnologia Whirlpool AL SASELEA SIMT cu Recomandare de Dozare a Detergentului rezolva aceasta problema prin sugerarea cantitatii exacte de detergent care va fi utilizata, economisind astfel bani si protejând mediul.

Prin utilizarea sistemului de Dozare Recomandata se economiseste o cantitate mare de detergent, si se garanteaza cele mai bune rezultate de spalare.

Noua masina de spalat de la Whirlpool cu Recomandare de Dozare: curatare perfecta, ingrijire continua a tesaturii si utilizare optima a detergentului."

Parerea mea:
In primul rand pretul nu e deloc mare
De la1.89999 Lei
la 1.59999 Lei Discount 300 Lei 

Are un aspect placut,in partea dreapta se poate observa ecranul LCD care indica parametrii de functionare . Ca si consum pot spune ca e redus,nu e foarte zgomotoasa,tamburul e din inox.A mea e un model mai vechi,asemanator cu cel de pe eMag ,n-am avut niciodata probleme cu ea si o am de vreo 6ani.N-am ce-i reprosa,nimic contra.Se spune ca al 6-lea simt e pentru un consum mai redus de detergent,adica masina n-o sa ia toata cantitatea pe care o puneti,doar atat cat ii trebuie dar sincer eu am observat ca oricat detergent folosesti atat consuma.Cu alte cuvinte recomand aceasta masina de spalat chiar daca la inceput aveam indoieli in a o cumpara citind diverse postari si nu toate avand cuvinte de lauda.Masina de spalat rufe 6th Sense Whirlpool AWOC81201, 1200 RPM, 8 kg, Clasa A  , Display LCD, AlbMasina de spalat rufe 6th Sense Whirlpool AWOC81201, 1200 RPM, 8 kg, Clasa A++, Display LCD, Alb

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images