Emag

Ochelari Silhouette fake-uri nu recomand

sâmbătă, ianuarie 12, 2013

Ochelarii de vedere Silhouette sunt foarte sensibili , cei pe care i-am luat eu nu sunt originali chiar daca i-am cumparat de la o optica medicala si erau cu pret redus.Am dat pe rame doar130lei atat,m-am gandit ca la cat de putin o sa-i port o sa reziste.Dar imediat au inceput sa se slabeasca in zona nazala si sa se miste din capse pana am ramas cu lentila in palma.I-am dus la reparat nu inainte de a reusi sa-i rup foarte usor pernuta de silicon tot din zona nazala.M-am dus sa-i scot de la reparatie dar doamna de acolo cica s-a intamplat o minune.Mirata intreb care e acea minune si aflu spre surprinderea mea ca a pocnit o lentila in timp ce avea loc reparatia .Asadar n-as fi optat pentru acesti ochelari daca as fi stiut cat sunt de sensibili ca iti este frica sa-i si stergi ca nu cumva sa ramai cu vreo lentila in mana.

Oricat de estetici ar fi eu nu-i recomand .Mai bine 1400lei pe o pereche originali si ii ai ani de zile decat cate 130lei in fiecare luna.Inainte de a ma orienta spre acesti ochelari m-am informat si pe internet si m-am lasat convinsa si de doamna de la clinica de unde i-am cumparat.Peste tot numa pareri bune chiar si despre fake-uri.Cei pe care i-am cumparat sunt ca ca astia de aici http://laoptica.ro/vmchk/103-rame-ochelari/143-silhouette-sl023.htmlhttp://laoptica.ro/components/com_virtuemart/shop_image/product/Silhouette_SL023_4e23077838a38.jpg
Nu intotdeauna gasim informatiile corecte si putem face alegeri gresite foarte usor.Trebuie sa avem grija de unde ne cumparam ochelari,chiar daca este optica medicala nu inseamna ca nu au si fake-uri iar daca pretul este prea mic e de la sine inteles.Majoritatea ne indreptam spre ochelari cu rame cat mai putin vizibile sau lentile ,speriati probabil de poreclele pe care le auzeam cu timp in urma de genul"aragaz cu patru ochi"sau "tocilari".Silhouette este marca austriaca iar ramele sunt extrem de flexibile ochelarii sunt proiectati sa fie confortabili ,durabili si nu influenteaza cu nimic fizionomia fetei.Recomand ochelarii Silhouette dar originali nu luati fake-uri chiar daca sunt foarte ieftini .Daca ne gandim un pic cat mai costa si  lentilele plus consultatia totul inseamna doar pierdere de timp si de bani.

You Might Also Like

7 comentarii

  1. Hai sa iti dau o veste buna.Nu ochelarii sunt de vina ci cei care ti-au vandut si montat rama.O rama Silhouette trebuie sa coste peste 650 de lei chiar cu pret redus.Apoi lentila folosita trebuia sa aibe peste 80 de kg forta rezistenta la rupere iar gaura de la capse a fost prea mare,de asta s-a largit.In concluzie mergi la alta optica sa iti faci ochelari

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur rama in pretul asta n-a fost originala iar lentilele sunt Hoya Hilux.Reparatia a durat 3 saptamani.Asta ca sa nu ne bucuram la tot ceea ce este ieftin.

    RăspundețiȘtergere
  3. la pretul de 130 RON cred ca nici chinezesti nu erau, poate ceva mongolez. Oricum sfatuiesc oamenii sa nu mai cumper ochelari ca de la piata. Ochelarii sunt considerati proteze si ar trebui achizitionati numai din magazine specializate si nu de pe internet
    incercati mai bine o rama frumoasa fara brand

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti un ignorant demn de mila daca recunosti atit de senin ca ai dat 130 de lei pe (ceea ce ai crezut tu ca sint) rame Silhouette, iar siguranta cu care enunti ca "nu-i recomanzi" ma face sa cred ca esti complet rupt de realitate si ca habar n-ai despre ce vorbesti. Asculta aici, desi probabil imi pierd timpul incercind sa te educ:

    In 2004 am platit 14 milioane pe o pereche de Silhouettes cu lentile de polimer Zeiss, la care n-am schimbat nimic pina acum: am calcat pe ei, m-am asezat pe ei, i-am aruncat de la etajul trei pe ciment, mi-au zburat de la ochi cind am scos capul pe geam din masina la viteza mare, am dormit pe ei, i-am purtat zilnic, cu casca de motocicleta, pe bicicleta si in timp ce jucam hockey. Verdictul dupa 9 ani e ca sint aproape indestructibili, si ca nici daca incerci deliberat sa-i distrugi nu e usor.

    Asa ca renunta la tonul penibilo-sfatos, si sterge postul asta care m-a facut sa-mi pierd trei minute din viata.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ignorant demn de mila, nu sunt sigur pentru ca nu am auzit pana acum de barbat cu numele Denisa ,iar daca citeai cu atentie am specificat in postare ca nu sunt originali ,desi nu i-am luat de la taraba si nici de pe internet ci dintr-o optica medicala.Eu ii port rar de aia nici nu m-am complicat sa dau prea mult pe o pereche de ochelari si nu i-am cumparat ca erau ieftini ci pentru ca imi placea acest model.Daca dupa 9 ani sunt in stare buna intr-adevar merita banii,mai ales ca din cate spui sunt fenomenali,parca am viziona o reclama in care zboara cand scoti capul pe geam din masina la viteza mare,poti dormi cu ei ,ii poti arunca de la etaj pe ciment ,pot fi purtati oricand.Din pacate, sunt sigura ca nu toti au la dispozitie 1400ron sa dea pe o rama de ochelari fie ei orice marca.Oricum am fost ascultatoare si am tinut cont de "asculta aici"si am renuntat la tonul "penibilo-sfatos"asa ca am modificat si titlul la postare.Multumesc pentru educatie si imi pare rau ca ti-ai pierdut trei minute pretioase din viata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Postarea initiala mi se pare utila si de bun simt, mesajul este explicit si logic incepand cu titlul.
    Asta spre deosebire de ce-a scris Anonimul din 24.05, care folosind un ton nejustificat de agresiv si laudativ, a folosit doar la refularea frustrarilor proprii si (la cum singur a recunoscut) la pierderea de vreme... a lui care s-a ostentit sa scrie si cel putin in aceeasi masura si a cititorilor care au incercat sa desluseasca rostul spuselor lui.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe langa probabilitatea foarte mare ca ramele sa fi fost contrafacute, o alta problema este lentila aleasa... s-au montat lentile Hilux (cel mai probabil indice 1.5 CR39) care nu se recomanda pentru asemenea montaje. Daca s-ar fi montat lentile de policarbonat sau orice alta lentila cu rezistenta mai mare la spargere... nu s-ar fi ciobit/spart lentilele... de multe ori cedeaza rama...
    Parere de optician practicant...
    Spor!

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images