Emag

Program care mareste viteza net

sâmbătă, ianuarie 05, 2013

Acest program este recomandat pentru toti cei care doresc o viteza mai buna pe net si este valabil pentru orice conexiune si orice windows.
 Programul se numeste Speed Connect Internet Accelerator.Puteti incerca sa-l descarcati de aici:http://www.4shared.com/get/kuh2Wu3d/speedconnect_internet_accelera.html dar nu se stie cat timp este valabil linkul pentru descarcare ,am observat ca la un moment dat nu mai functioneaza.Apoi trebuie sa alegeti tipul vostru de conexiune daca nu stiti sigur care este puteti verifica trecand cu mousul pe deasupra pictogramei din My Computer -My Network Places-View Network Connections ca in imaginea de mai jos


Cei cu conexiune pe fibra optica vor bifa High Speed Lan/T1
Tot cu conexiune PPPoE dar fara fibra optica vor bifa Lan/Cable/xDSL

Ceilalti cu orice fel de alt modem vor bifa Dial-up modem.Acest program necesita instalarea a Microsoft .NetFramework minim versiunea 2conform cerintelor sistemului pe care il aveti(control panel-system-aici aflati datele sistemului vostru).Mie mi-a cerut si instalarea a WindowsInstaler3.1.Cam greu am nimerit sa zic asa versiunea corecta a Microsoft.Net Framework am instalat mai multe versiuni pana mi-am dat seama ca nu tineam cont de versiunea x86(32) sau cea x64biti.Avand internet Digi Net Mobile prin stick nici melodii pe YouTube nu puteam asculta pentru ca la 5GB limiteaza viteza .Nici acum nu ma pot lauda cu o super viteza dar am simtit diferenta dupa instalarea programului.Multe informatii despre program gasiti aici:http://www.vesperala.com/index.php?showtopic=18608




You Might Also Like

2 comentarii

  1. sau, puteti incerca asta : http://ge.tt/api/1/files/7I25yUo1/0/blob?download

    RăspundețiȘtergere
  2. http://worldcrakedgames.blogspot.ro/
    cele mai bune jocuri postate 2015 cu buton de descarcare gratuita pc

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images