Emag

Milionar la bursa -o noua metoda de a castiga bani?

sâmbătă, mai 05, 2012

Intamplator am dat peste o reclama ce-ti fura ochii, cum sa castigi multi bani cu Razvan Sabau din Bucuresti fara sa cumperi e-bookul ca ti-l ofera gratis pe mail.Din curiozitate m-am inscris si imediat am primit in format pdf cartea electronica ,care nu m-a impresionat in asa fel incat sa ma determine ,sa urmez pasii recomandati sau sa depun vreo suma care se va inmulti spectaculos."

Cine sunt eu?
Numele meu este Răzvan Sabău. Eu locuiesc în Bucureşti. Îmi place sportul, îmi place să călătoresc , binenţeles dacă am posibilitatea.Îmi place să câştig bani ,dar cel mai important lucru pentru tine este :
În ceea ce priveşte ocupaţia mea profesională, sunt analist în diferite tipuri de afaceri. Simte-te liber să-mi spui analist în afaceri.
Ajut companiile să identifice problemele de afaceri, dau sfaturi în găsirea soluţiilor si totodată ajut la îmbunătăţirea performanţei activitaţilor lor.

UNIC PE OKAZII !!! - Minunat si original ceas de dama cu argint tibetan si cristale    http://blogulcusidespretoate.blogspot.com/2012/04/gif-uri-funny-super.html

În urmă cu un an un prieten mi-a povestit despre o metodă distractivă cu ajutorul căruia se poate câştiga bani pe internet. L-am întrebat , oare întotdeauna aşa câştigă bani , la care el mi-a răspuns , că nu întotdeauna , dar a câştigat suficient ca să se distrezehttp://www.milionarlabursa.com/index.php?id=pdf_ro"Din cartea Pdf:Dacă Hschinner are mai mulţi bani în cont ca tine nu este nici o problemă, pentru că sistemul gestionează totul proporţional. Deci, dacă de exemplu soldul curent al lui Hschinner este de 10.000$ dar tranzacţionează cu doar 1000 de $, atunci înseamnă că el foloseşte doar 10% din capitalul său.Deci , din cei 64.92 $ ai tăi doar 10% se vor copia (6.92$) pe tranzacţia dată."Avantajul de a tranzactiona prin intermediul eToro este urmatorul:
Deposit $50, receive $25

Deposit $200, receive $100
Deposit $500, receive $200Pentru ca se seteaza automat StopLoss la cei 25 $ investiti (o smecherie care probabil le aduce multi bani). Nu iti este permis sa cumperi cate loturi vrei. http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t75942-1000.html   Informatii mai gasiti si aici:http://etabus.blogspot.com/2009/03/etoro.html Eu personal am renuntat din prima pot spune doar ca nu e pentru mine .Mult succes celor care au curajul  sa incerce.

You Might Also Like

2 comentarii

  1. Lasati oamenii sa incerce nu mai otraviti totul cu pesimismul dvs,internetul e plin de ROMANI PESIMISTI.si destepti foc prin pesimismul lor.Cred ca nu mai sint altii ca noi romanii destepti in pesimism.Chiar de esuezi tot cistigi ceva experienta,dar daca nu incerci ramii prost sigur.Din cauza oamenilor toxici ca dvs e tara noastra jos,fiindca taiati oamenilor speranta macar de a incerca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un pesimist nu este
    decat un optimist mai bine informat. :).Datorita celor optimisti,au fost posibile Caritasul si FNI-ul dar macar au capatat ceva experienta.Prefer sa cred ca sunt o persoana realista,care nu este altceva decat o medie intre pesimism si optimism.

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images