Emag

Faceti o bucurie copilului d-voastra de 1iunie

joi, mai 31, 2012

Trimiteti o felicitare intrand aici








http://felicitari.rol.ro/felicitari/c/ziua_copilului/ Puteti schimba doar varsta copilului d-voastra:"Au trecut 5 ani, din ACEA ZI. Cinci ani, în care m-ai învăţat cum să fiu mamă, cinci ani în care am crescut odată cu tine, în care am adormit şi m-am trezit rugându-mă lui Dumnezeu pentru tine, mulţumindu-i pentru minunea care eşti, cinci ani în care mi-ai dat puterea de a mă ridica, de a merge înainte, de a-mi înfrunta temerile, de a zâmbi, de a visa, de a spera. Mi-ai schimbat viaţa şi nu aş mai putea trăi altfel. Când îmi spui “mami, te iubesc”, nimic altceva nu mai contează."http://noaptebunacopii.wordpress.com/2010/09/23/la-multi-ani-copilul-meu/"Viata mea ar fi pustie fara tine,intunecata fara lumina din ochii tai,trista fara zambetul tau,iar soarele si luna nu ar mai straluci la fel fara tine."Doresc ca viata sa aiba pentru tine numai bucurii, iar norocul sa-ti fie prieten nedespartit.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images