Emag

Paine fara gluten

duminică, octombrie 01, 2023




**"""


Eu folosesc aceasta reteta https://www.lalena.ro/u/reteta/842/Paine-de-casa-fara-gluten-si-lactoza/

Trec prin sita faina Schar mix b, apa sa fie la temperatura camerei si drojdie folosesc cea la Schar. Le pun in cuva aparatului respectand ordinea din reteta si las aparatul sa isi faca treaba. Pentru aparatul meu (folosescTefal Pain Plaisir) setez 1 pentru paine fara gluten si setarea 2 pentru coaja. 
O singura data a iesit cum spuneti cu gaura la mijloc dar am scapat sare dublu, in rest mereu a iesit bine.


ingrediente

Faina fara gluten
390 g
marca schar
Apa calduta
375 ml
Ulei de masline
2 linguri
Zahar
1 lingura
Sare
1 lingurita
Drojdie uscata
1 lingurita

 Paine lalena

pasi de urmat

1
Paine de casa fara gluten si lactoza - Pas 1

 Se pun in cuva masinii de preparat paine in casa toate ingredientele in urmatoarea ordine :

Uleiul, apa calduta,zaharul,sarea,faina Schar si drojdia activa uscata.

 Masina de preparat painea se seteaza la programul standard de paine alba (obisnuita) NU pe progamul dedicat fara gluten.

2
Paine de casa fara gluten si lactoza - Pas 2

Cand masina si-a terminat treaba scoatem painea din cuva masinii de preparat painea si o invelim intr-un stergar curat si o lasam sa se raceasca treptat

Paine de casa fara gluten si lactoza - Pas 3

Cam asa arata painica dupa ce am scos-o din cuva masinii de pregatit painea.

Pentru cine nu stie inca faina de la Schar este facuta din orez si amidon de porumb si este cea mai buna faina fara gluten pe care am incercat-o eu, desi este scumpa este absolut minunata

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images