Emag

Gogosi fata gluten

duminică, octombrie 01, 2023

 300 gr faina mix pt paine (ori di sicilia) 

200 gr mix pt dulciuri ( faina de porumb si faina de orez) 7 gr drojdie uscata +o lingurita de zahar ,apa calduta si lapte fara lactoza cat sa iasa un aluat nici moale nici tare,jumatate pahar ulei de floarea soarelui sau unt topit,jumatate de lingurita de sare +zahar dupa gust( eu am pus doar 2 lingurite) am amestecat drojdie cu putina apa calduta si lingurita de zahar si am lasat la dospit 10 minute ,am pus faina in bolul mixerului ,drojdia si am inceput a framanta incept adaugand apa calduta amestecata cu putin lapte pana a iesit un aluat potrivit,am adaugat sarea,mixand mereu,zaharul si uleiul.Am lasat la dospit 2 ore ,dupa am pus faina pe masa de lucru ,am pus tot  aluatul ,se intinde o foaie cu sucitorul si am format gogosii cu un pahar, i-am mai lasat jumatate  de ora la dospit pe masa si dupa i-am prajit in ulei incins bine .sursa:facebook copy/paste



Sursa prieteni fara gluten

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images