Emag

Plasma quinton

sâmbătă, octombrie 15, 2022

 

Ceh Delenka Rebeka noi personal am folosit timp de 3 luni,Plasma Quinton hipertonic și Siliciu g5 lichid.schimbarile au început sa fie evidente după o saptana jumate. A continuat sa evolueze extraordinar. Acum pot sa spun ca este ca un copil tipic,în afara spectrului. Contează clar și gravitatea. Fiul meu era verbal dar nu făcea propoziții sau nu vorbea la subiect. Mai mult repeta. Avea ușor retard și foarte multe întârzieri. Le-am recuperat foarte repede zic eu.
Hermina Popescu am folosit plasma quinton și siliciu g5. Le-am comandat de pe site-ul Bioscem.Florentina Ghilas din câte știu eu,nu are nici un fel de efect secundar. Dar pe site-ul Bioscem exista un chat și acei oameni de acolo cunosc toate detaliile și va Pot spune. Sau dacă doriți,puteți întra pe grupul Vitalitate și Protectie și acolo puteți afla absolut tot ce va interesează despre protocol.Anca Manciu Marian acela original l-am folosit noi. Cel care are un bătrânel în poza.Ceh Delenka Rebeka puțin pot sa spun ca l-a mai liniștit însă tot energic era. Și acum este dar nu ca la 5 ani. În schimb am înțeles ca este ceva supliment pe site care ajuta la hiperactivitate. Urmează sa îl încercăm și noi. Încă nu l-am Incercat. Cred ca zeolit se numește.
Ceh Delenka Rebeka în schimb nu mai avea tantrumuri și crize de nervi. S-au redus semnificativ.Gabriela Rotaru prima luna se începe cu 3 fiole pe zi de plasma quinton (dimineața, dupa-masa și seara înainte de ora 18. Diluate cu putina apa. De preferat cu vreo 15 min înainte de masa). a2 a luna se dau 2 fiole pe zi,a 3a luna ,o fiola pe zi. Siliciul se da 30 ml pe zi între mese,timp de 3 luni.Anna-Maria Rus noi am făcut pauza ,însă sunt care continua cu câte o fiola de plasma pe zi pt menținerea sănătății și imunității.aici tine de cum dorește fiecare.Ispas Gabriel reclame fake🤣 aveți marturii reale a zeci de părinți. Și eu ziceam ca nu exista și cu toate astea am încercat. Credeți că stau sa mint public oamenii de dragul sa ce?? Nu vând și nu câștig nimic. Îmi doresc doar bine pt toți copii,dacă noi am avut reușite extraordinare,pot avea și alții. Doar asta îmi doresc. Asta este rasplata mea. Sa vad părinți care spun ca au încercat și ca au reușit sa facă progrese enorme.cu toate astea,va înțeleg și nu va judec scepticismul. Și eu am stat sa caut informații luni de zile pana sa încerc acest protocol. Acum pot spune pe "pielea mea" ca DA.Merita încercat.
Viziru Liliana Ionela nu aveți de ce sa va fie teama. Plasma Quinton este practic o apa extrasa din ocean de la vreo 30-40 de m adâncime din câte am înțeles și are o cantitate mult mai mare de minerale decât exista în orice altceva. Iar siliciul este și el natural și acestea 2 merg în tandem,ajutând și la eliminarea metalelor grele acumulate în urma vaccinurilor sau din mediul înconjurător. Ajuta la foarte multe afecțiuni și întărește imunitatea extraordinar. Este 100% natural fără nici un fel de reacție adversa. Doar beneficii.Valentina Tulearca am început direct cu hipertonic. Fiului meu ii dau cu putina apa,si el o bea cu placere.Ștefania Murariu va spun foarte sincer ca ot noi au fost efecte extraordinare. A început sa își dea drumul la vorbit,sa nu mai aibă ecolalie,sa fie receptiv când vorbeam cu el,sa răspundă la subiect,sa întrebe,sa se joace funcțional. .au trecut aproape 2 ani de la protocol iar el a ieșit din spectru.am făcut după protocol doar 1 an de terapie(înainte de asta,nu făcuse deloc) nu mai facem terapii din martie anul acesta pt ca efectiv nu mai este necesar. Noi și acum folosim plasma quinton acasă pt imunitate,febra și alte afecțiuni. Inclusiv la bebe de 11 luni i-am dat pt imunitate.Ștefania Murariu în prima luna i-am dat 3 fiole de plasma quinton pe zi. Înainte de masa,într-un pahar cu 2 degete de apa. Între mese ii dădeam 30ml de siliciu. A 2a luna se dau doar 2 fiole de plasma și a 3a luna ,o fiola de plasma pe zi. Cu siliciu se continua tot cu 30 ml pe zi,între mese,tot odată.
Iony Ionela bună. Era verbal,însă nu vorbea în propoziții, nu vorbea coerent si la subiect.
Repeta cuvinte fără sens mai mult,auzite la tv sau ce spuneam eu mai des. Era pe scutec,făcea crize foarte urate de nervi,nu înțelegea și nu executa nimic din ce ii ceream.Daniela Milea bună. Noi în prima faza am făcut protocolul doar cu plasma quinton hipertonic și siliciu g5 (de atat am avut bani în aceea perioada) timp de 3 luni. L-am repetat după 1 an tot în aceeași formula și am adăugat și bioferment. Se Mai recomanda  probioticul vivomixx care urmează sa îl cumparam și noi si vit C. Este important și dacă ați avut progrese mici. Sa încercați sa și lucrati cu el acasă și sa îl stimulați. Concomitent cu protocolul ajuta enorm.Addy Eddy Jesy garanții nu exista niciodată.  Dar va garantez 100% ca nu ar face nimic rău,din contra, v-ați putea trezi cu niște evoluții spectaculoase. Eu imi expun sufletul pe tava și va spun sincer ca nu am nimic de câștigat din asta. Pur și simplu doresc sa ajut copii. Și eu am trecut prin aceleași lucruri ca majoritatea părinților de aici și ma gândeam cum va fi viata copilului meu și ca nu va fi niciodată "normal". Acum ma uit la el și este "normal" parca nu a avut nimic. Voi fi mereu recunoscătoare ca am întâlnit acel om de pe grupul Vitalitate și protecție,care m-a îndrumat cum sa fac protocolul. Eu zic ca este trimisul lui Dumnezeu. Pt mine și pt alte sute de persoane asa este. De aceea îl recomand mai departe pt ca îmi doresc sa aibă cât mai mulți oameni reușite cu el și sa își ajute copii sa evolueze sau chiar sa iasă din spectrul.Addy Eddy Jesy eu va înțeleg. Este decizia fiecăruia. Dar nu are ce criza sa facă de la o apa de mare bogata în săruri minerale. Mai bine încercați sa aflați mai multe și vorbiți cu medici,arătați produsul sa citească și sa va spună dacă aveți riscuri. Eu garantez ca nu sunt. Dar ar fi păcat sa pierdeți șansă la recuperare. Și eu am așteptat 4 luni pana sa ii dau. Pt ca am tot cules informații. Ni este un medicament și nu are nici o reacție adversa.Ene Georgiana Dana eu zic sa încercați cu încredere. Și eu am citit și m-am informat inainte cât am putut. Mi-am zis ca ce am de pierdut dacă incerc. Nu mi-am făcut mari speranțe,îmi ziceam ca măcar la imunitate îl va ajuta,însă am avut surpriza vieții mele de a vedea schimbări enorme în scurt timp,apoi treptat si cu terapii am evoluat extraordinar de repede.Mihaela Enăşoaie îmi pare rău să aud asta. Dar ați dat protocolul asa cum trebuie? 3 fiole pe zi timp de o luna,apoi 2 timp de o luna....impreuna cu siliciu? Pt ca mi se pare imposibil sa nu fi văzut nici o îmbunătățire pe nici o parte. De atenție,reacție,vorbire,imunitate,pofta de mâncare,ceva,orice..

Sursa:facebook

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images