Emag

Preot vazator cu duhul Parintele Macarie

sâmbătă, decembrie 14, 2019

Unei doamne cu copilul foarte bolnav  i-a transmis:"Părintele i-a transmis să mai facă Acatistul Sfântului Nectarie și al Sfântului Stelian că e apărătorul copiilor."Asta in caz de mai sunt si alte mamici care au nevoie..Pentru transport cineva din Focsani a lasat un comentariu:
Cezar 17 aprilie 2018
Paul, Taxi Focsani, facem curse de Munteoru.
300Ron pe cursa dus/intors.
75 lei/ persoana daca sunt 4 in masina.
Sunt 150km dus/intors din Focsani pana la poarta manastirii.
Va rog sa sunati doar pentru transport, nu pentru alte informatii.
0765 940 140
Alte comentarii folositoare:

Dana Tanase 4 mai 2017
Buna ziua, am fost si eu acum catva timpa la parintele Macarie…
Te „canatareste ” din priviri…sa-ti vada sufletul
Ce mi-a spus asa a fost…

ina 15 octombrie 2018
NU este nr de telefon dar puteti scrie pe adresa manastiirii :DESTINATAR:MACARIE BELISU,LOC;VINTILEASCA,COD627425;JUD VRANCEA,SCHITUL MUNTIORU. DOAMNE AJUTA!

TEO 15 iulie 2019
CINE VREA SA VORBEASCA CU PR.MACARIE BELISU SAU CU PR.VALERIE-UCENICUL PARINTELUI SA SUNE LA NR DE TELEFON 0765.3325.21 CA RASPUNDE..EU AM SUNAT SI MI-A RASPUNS INSA TREBUIE SA INSISTATI CA ESTE OCUPAT CU SLUJBELE SI RUGACIUNEA IAR VARA VIN MULTI OAMENII SUFERINZI LA SFINTIA SA. DOAMNE AJUTA

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images