Emag

Review Balea sampon regenerant si balsam cu argan

joi, noiembrie 26, 2015


Ma declar in mare, multumita de cele doua produse ,nu sunt mai rele decat alte produse incercate pana acum
Balea sampon regenerant
Preturile sunt extrem de mici pentru calitatea oferita ,8lei /produs.Parul meu este cam dificil de ingrijit,cu mult volum si se ingrasa repede .Am incercat si acest sampon care curata parul bine,face suficienta spuma. In timpul spalarii parului parea sa faca minuni .Dupa uscare parul s-a ondulat frumos dar a capatat mult volum ceea ce mie nu mi-a convenit deloc.Are un miros placut dar care nu persista mult.Am vrut ambele prosuse cu ulei de argan dar n-am gasit si din acest motiv m-am ales cu samponul regenerant.  
Balea balsam cu argan

Să vedem ce zic ei!
Balsamul Balea Oil repair conferă părului:
  • Ingrijire intensivă
  • Recunoaşte şi repară părul degradat. Sigilează impotriva dăunării. pentru păr degradat şi deteriorat
  • Fără silicon
  • Cu Glee Royal şi micro-proteine cu efect antistatic
  • Pentru o pieptănare mai uşoară
  • Pentru repararea în profunzime a structurii păruluiIngrediente:
  • Apă
  • Glicerină – oferă efect emolient
  • Alcool cetistearilic –  agent de emulsionare şi opacifiant
  • Isopropil palmitat – agent de îngroşare, agent antistatic
  • Behentrimonium chloride – efect antistatic, reface structura părului, efect de catifelare
  • Ulei de Argan
  • Parfum
  • Vitamina B5
  • Isopropyl alcohol – solvent
  • benzoat de sodiu –  conservant
  • Proteină din grâu
  • Potasium sorbate – conservant
  • Acid citric –  reglator de pH
Este produs in Elvetia.
Are un miros placut ,lasa parul matasos si nu imbacseste,este hidratant,are 200ml adica destul de marisor pentru cei 8lei cat costa.Balsamul mi-a placut si probabil il voi rascumpara.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images