Emag

Intr-un final am reusit...blogul meu a fost deblocat

marți, noiembrie 24, 2015

Blogul meu a fost blocat o lunga perioada de timp....Dupa luni de chin am reusit sa-l deblochez....Am completat cu sitemap.xml si submitmap.Si robot.txt l-am modificat pentru ca-mi bloca multe adrese url.Tabloul de bord- Setări-Preferințe de căutare-robots.txt personalizat- faceți clic pe Editare pentru a activa și edita.
 
Eu am schimbat asa: User-agent: Mediapartners-Google
Disallow: 

User-agent: *
Disallow: /search
Allow: /

Sitemap: http://topcosmetice.blogspot.com/sitemap.xml.




Am schimbat la fel si in Editati HTML-CTRL+F-
 cu asta ceea ce parea la fel:
User-agent: Mediapartners-Google

Disallow:



User-agent: *

Disallow: /search

Allow: /
Sitemap: http://topcosmetice.blogspot.com/sitemap.xml Am scris si aici:accounts-support@google.com

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images