Emag

Review L'Oreal Sublime Fresh Purifying Toner 200ml

joi, ianuarie 22, 2015



Ce spune producatorul:Aceasta apa tonica ofera o  senzație placuta de calmare pentru pielea sensibilă,uscata care se deshidratează rapid, acel tip de piele care iti da senzația de piele care ține.
 Pielea sensibila este afectata si de factori externi dar si de  stres .Curățarea feței este un pas esențial de aceea e important produsul ales pentru ca dacă este dură poate agresa tenul sau poate lansa reziduuri cu potențial iritant.
Aceasta gama SUBLIME SOFT de la L oreal,este special concepută pentru tenul uscat și sensibil si curată pielea în profunzime ramanand perfect curată si reconfortată .Tehnologia Sublime Fresh, are o dublă Acțiune: antibacterială- acidul salicilic înlătură în mod natural bacteriile care tind să se acumuleze la nivelul suprafeței pielii.                                   -purifiantă: împotriva celulelor moarte acumulate la nivelul tenului și excesului de sebum, lasă pielea curată și împrospătată.Cea pe care am luat-o eu a fost pentru ten normal sau mixt. Nu mi-a placut, nu curata tenul asa cum  ma asteptam nu este untoner potrivit pentru mine,nu am simtit ca mi-ar improspata fata. Mirosul este un pic cam puternic. Dupa prima utilizare am avut o senzatie ca de intepaturi si fata mi s-a iritat putin.Nu o sa rascumpar produsul cu siguranta.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images