Emag

Review ArganPlus noua gama de produse de îngrijire pentru pår de la Farmec

duminică, ianuarie 04, 2015

Astazi as vrea sa va prezint  noua Gama lansata de catre http://www.farmec.ro si anume Argan plus .Aceasta gama contine 5produse destinate îngrijirii parului:
 - sampon pentru parul fin , fara consistenta ( cu ulei de masline )
 - sampon cu keratina pentru parul greu de aranjat  deteriorat
 - sampon cu jojoba pentru parul fragil si scalp sensibil 
 - masca cu ulei de masline pentru parul fara stralucire devitalizat .
 - ulei hidratant pentru parul  fara stralucire,rebel. Parul meu este unul dificil am perioade in care nu reusesc sa ma inteleg deloc cu el si singurul produs care ma ajuta intotdeauna este arganul.Masca Argan Plus Ulei de masline.Uleiul de Argan se obţine prin presarea fructelor arborelui din Maroc, Argania Spinosa. Uleiul de argan supranumit si "aurul marocan" este folosit pentru îngrijirea pielii, a părului şi în dieta zilnicå.Masca actioneaza in profunzime si lasa pårul mătăsos și strălucitor datorita uleiului de argan, uleiului de măsline și  vitaminelor A, E și B5. Cum folosim aceastå masca de par?După spălare, am aplicat-o pe toată lungimea părului,pe părul umed am lasat-o sa acţioneze aproximativ 5 minute și am clătit apoi cu apă din abundență.Are un miros placut , dulce, parul devine fin la atingere, matasos,moale.
 Este usor de aplicat , textura lejera .



 Intr-adevar uleiul de argan in combinatie cu uleiul de masline fac minuni .Rezultatele apar dupa uscarea parului :matasos ,staluceste .Masca a reusit sa redea stralucire parului meu.  Sampon cu jojoba pentru parul fragil si scalp sensibil Samponul asa cum reiese chiar din denumirea produsului este adresat parului fragil si scalpului sensibil si vine intr-o cantitate de 250 ml,contine doua ingrediente importante : 1. Uleiul de argan - cu un continut ridicat de Omega 6 , Omega 9 , polifenoli , acizi grasi si vitamine . 2. Uleiul extras din fructele Jojoba - cu   efect hranitor si emolient asupra firului de par , contribuie la restabilirea echilibrului natural al scalpului .Mirose placut, este galben, ambalajul este din plastic de calitate si imita bine sticla, nu incarca parul ,are o textura usoara, nu am avut reactii alergice .Sampon ArganPlus keratina-este  destinat părului deteriorat și greu de aranjat, reface keratina distrusă,ceea ce înseamna ca firul de păr redevine rezistent și ferm,simțindu-se sănătos de la rădăcină până la vârf.Dupa ce am încercat samponul cu jojoba pentru parul fragil si scalp sensibil si am fost multumita de rezultate nimic nu m-a oprit sa nu incerc si pe acesta destinat parului deteriorat asta pentru ca dupa ce citesti ingredientele si instructiunile uneori nu stii ce ti se mai potriveste si suntem tentate sa încercam tot raftul:).Pot spune ca nici acesta nu m-a dezamagit, un sampon care-mi lasa parul usor de aranjat!Eu am parul ondulat,cu volum, cu fir gros. Dupa ce m-am spalat cu acest sampon, adio fire rebele si  placa de par. L-am folosit impreuna cu masca de par si uleiul de par.Sampon pentru parul fin , fara consistenta cu ulei de masline - indicat pentru părul lipsit de consistență,revigoreaza firul de păr și de a-l lăsa elastic și mătăsos. În plus, conținutul bogat în acizi graşi (omega-3 şi omega-6), antioxidanţi, vitamine (A, B1, B2, C, E, F) şi minerale (fier, magneziu, cupru, calciu, mangan, sulf) al uleiului de măsline hrănește pielea scalpului și tonifică firul de păr. Ulei de par cu extract de argan-aranjează părul rebel, ofera un plus de strălucire și luminozitate.Este conceput pentru a potoli firele de păr rebele.Uleiul hidratant leave-in aduce strălucire şi luminozitate părului ,previne despicarea firelor de păr, repară părul deteriorat, hidratează părul uscat şi friabil, îi redă strălucirea şi elasticitatea.Se aplică în palmă putin ulei( 2–3 picături) şi se întinde pe părul uscat(insistând la vârfuri)pe toată lungimea părului, nu se clăteşte.Are un miros placut,care persistå, parul ramane fin si matasos . Cele cateva picaturi au fost de ajuns pentru parul meu de lungime medie.N-o sa mai renunţ la acest ulei hidratant,mi-a placut mult efectul pe care l-a avut asupra parului meu.Ce mi-a atras atenţia din prima a fost  pompita care dozeaza foarte bine uleiul si nu il imprastie.Noua gama de la Farmec m-a încântat,må bucur ca am descoperit aceste produse care pot concura cu alte produse mult mai scumpe.


You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images