Emag

Scurta sesiune de shopping

luni, octombrie 28, 2013

Pentru aceasta perioada, botinele sunt alegerea potrivita,merg atat la blugi cat si la pantaloni eleganti chiar si la rochii,fuste, acum depinde si de modelul botinelor si de fiecare persoana in parte, spre exemplu o persoana mica de inaltime cu rochii si botine ar putea arata ca motanul incaltat.
Am cautat prin toate magazinele,poate sunt eu prea pretentioasa ori intr-adevar ,greu gasesti ceva care sa-ti placa,sa ti se potriveasca.Cea mai inspirata alegere a mea a fost sa cumpar aceste botine foarte comode ,care mi-au facut cu ochiul atunci cand am trecut pe langa magazinul Marelbo.
.Au costat doar 128lei ,sunt din piele naturala,de culoarea neagra,au toc de 7cm.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images