Emag

Inchidere cont Avon

marți, octombrie 15, 2013

Asa cum am mai scris intr-o postare mai veche ,de curand m-am decis sa inchid contul meu de reprezentant Avon.As putea spune ca mi-a fost destul de greu ,eu fiind de multi ani fidela acestui renumit brand.Am facut cerere de inchidere cont dar apoi cand m-am logat pe siteul Avon nu au fost probleme desi primisem raspuns ca mi-a fost blocat contul la cererea mea..
Poate va intrebati ce m-a determinat sa-mi inchid contul?La inceput mi s-a parut o gluma citind pe net cum diverse reprezentante intampina probleme serioase ajungand chiar in instanta si obligate sa plateasca facturi restante desi nu mai daduse nici o comanda.
Exemple:
 http://forum.dietista.ro/12770-pot-da-firma-avon-cosmetics-judecata.html
Am zambit pana intr-o zi ,cand coordonatoarea mea mi-a trimis mesaj intr-o zi:
-Ai comenzi?Daca da,trimite urgent..daca nu dai tu, pot da eu in locul tau comanda si platesc fara probleme....
Atunci nu mi-a picat prea bine eu imi dau singura comenzile de ani de zile dar fiind coordonatoare are numarul de reprezentant,CNP,toate datele se poate loga in locul meu oricand si plasa o comanda.
Obligata de imprejurari mi-am inchis asadar contul.Azi am primit si raspunsul lor,asa ca am respirat usurata chiar am reusit sa-mi inchid definitiv contul,asa ca nu voi mai sta cu frica ( ca altcineva va plasa comenzi in locul meu)Raspunsul primit azi:

Daca doriti sa redeschideti contul vreodata faceti o cerere de deschidere cont de genul:

You Might Also Like

2 comentarii

  1. La ce adresa pot sa trimit cererea pentru inchiderea contului?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adresa de email disponibila pentru inchidere cont Avon este:repservice.ro@avon.com
    Am mai scris si aici:
    http://topcosmetice.blogspot.ro/2013/09/cum-inchidem-contul-avon.html

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images