Emag

Review Sampon antimatreata cu ichtiol Gerovital Plant

joi, mai 30, 2013

Eu am parul mixt gras la radacina,predispus la matreata si uscat la varfuri.Am incercat de-a lungul timpului tot felul de sampoane si inca n-as putea spune ca in sfarsit l-am gasit pe cel potrivit.Samponul antimatreata cu ichtiol de la Gerovital Plant se numara printre ele si cum e pe terminate m-am gandit sa-i fac un mic review.
Este un sampon special conceput pentru persoanele care sunt predispuse la formarea matretii.Are un miros neplacut,greoi dar asta nu inseamna ca nu se poate folosi.Sticluta are doar 125ml iar samponul nu-mi place pentru ca nu prea face multa spuma desi am folosit o cantitate mai mare decat de obicei.Parul meu a devenit cam imbacsit ca si cum nu m-as fi spalat bine pe cap si s-a ingrasat mai repede decat de obicei.De asemeni nu m-a scapat de matreata cred ca depinde de fiecare in parte sunt persoane care l-au folosit si au fost super incantate de el au scapat chiar si de dermatita seboreica asa cum apare pe indicatiile samponului.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images