Emag

Review crema depilatoare pentru parul facial Avon si parfumul Only Imagine

luni, mai 13, 2013

Ideea pentru aceasta postare mi-a venit imediat ce am citit pe siteul TPU niste intrebari cum ar fi cea de mai jos,si banuind ca mai sunt persoane care au asemenea necazuri  :)




De curand in catalogul Avon a aparut si crema depilatoare pentru parul facial,e drept are doar 15ml si costa in functie de brosura din care comandati in jur de 10-12 lei.De obicei eu folosesc benzi sau ceara asta pentru ca in urma folosirii unei creme depilatoare de la Elmiplant ,Farmec pe care se specifica piele sensibila (e drept,nu scria nicaieri ca ar fi pentru fata, n-am gasit )am reusit sa ma irit chiar sa-mi ard pielea.Intr-adevar poate n-am respectat cu strictete  instructiunile dar lasata sa actioneze dupa timpul indicat nu dizolva firul de par.

Am riscat asadar si am luat si crema depilatoare pentru fata de la Avon care contine ulei de limnantes alba si spre surprinderea mea este eficienta si  nu m-am ars nici macar nu m-am iritat.Am lasat-o sa actioneze aproximativ 2.5minute cum scria in instructiuni in urma folosirii pielea ramane catifelata .Acum puteti cumpara produsele de la  Avon si de pe siteul eMAG.ro   
Parfumul Only Imagine-mare tam-tam s-a mai facut  cu lansarea acestui parfum creat de parfumierul casei Firmenich Pierre Negrin obtinut din esente principale de mar verde,violeta si mosc in combinatie cu notele de zmeura ,bujor si lemn de santal.
Incantata l-am comandat repede si sincer am fost dezamagita de cat de putin persista acest parfum pe haine si piele .Dupa parerea mea, dupa aproximativ  o ora ,nu i-am mai simtit mirosul am crezut ca poate ma insel urmatoarea zi m-am dat mai mult dar acelasi efect.Nu persista deloc pentru cei 65lei cat costa,mai pui ceva si cumperi un parfum de pe http://ro.strawberrynet.com care face toti banii.Urmatorul pe lista mea de dornite ar fi

Givenchy

Ange Ou Demon Apă de Parfum Spray 100ml/3.3ozGivenchy Ange Ou Demon Apă de Parfum Spray  100ml/3.3ozL-am testat intr-un magazin de parfumuri miroase bestial,cel putin asa mi se pare mie si e si foarte persistent.Problema e ca n-am cumparat niciodata nimic de pe ro.strawberrynet.com,sper ca sunt originale parfumurile.

338,50 Lei pe siteul  lor http://ro.strawberrynet.com mult mai ieftin decat in magazinele de parfumuri pe care le-am vizitat eu.

 

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images