Emag

Masina cusut Singer

vineri, martie 15, 2013

Pasiunea mea de mic copil era sa ajung designer vestimentar,asta pentru ca-mi placea desenul si pot spune ca eram chiar talentata.Dar n-a fost sa fie,soarta mi-a fost potrivnica si-am ajuns altceva care nu e nici pe departe ceea ce visam.Am luat lectii de cusut o perioada in paralel cu scoala dar masina la care ne invatam sa coasem eu si prietena mea era stil vechi ,cu pedala iar proprietara tipa ca-i stricam masina si nu ne-a mai primit nici macar cu bani.
Astfel visele de a-mi coase singura haine si de a deveni vreodata cineva faimos s-au spulberat rapid.
Masinile de cusut poate face minuni cu un material daca este pe maini pricepute.Prima masina de cusut Singer primeste brevet pe 12august1851.Prima masina de cusut Singer (1851)
Singer este un lider incontestabil pe piata cu o traditie de peste 160ani vechime ne sustine in realizarea celor mai frumoase creatii.Un magazin cu electrocasnice de calitate gasim aici http://www.marketonline.ro/

O masina de cusut performanta la care  visam cu tarie ca va fi a noastra este si cea din imagine,pentru oameni cu talent, Singer Talent 3323care dispune de mai multe functii:
-sistem de introducere automata a firului in ac(super)
-pas reglabil al cusaturii
-functie intarire cusatura
-reglare a latimii cusaturii
-functie matlasare
-coasere nasturi,fermoar,butoniera
-viteza coasere1500impunsaturi/minut
-iluminare bec15w
Singer Talent 3321
Programe de baza:
-2cusaturi drepte (una e elastica )
-6modele surfilare
-4modele cusatura invizibila
-10modele broderii
-1butoniera automata
Aceasta masina este mai mult decat mi-am imaginat vreodata este visul meu.Am si eu o masina de cusut Ileana dar n-am reusit sa fac mare lucru cu ea,este greoaie,se blocheaza si n-am reusit niciodata sa mentin ritmul la pedala.Am crezut ca sunt eu nepriceputa in tainele croitoriei dar dupa ce am citit despre aceasta masina de cusut Singer cred doar ca n-am avut masina potrivita.
Promotii electrocasnice aici:http://www.marketonline.ro/electrocasnice/
Pretul este foarte bun si mai are si garantie de 2ani.
Din trecutul indepartat stim ca femeile aveau ca indeletnicire cusutul,croitorii aveau nevoie de mult talent si rabdare pentru realizarea lor.Daca ei cu vechile masini de cusut puteau confectiona lucruri incredibil de frumoase dar noi acum cu asa performante masini de cusut?
Masini de cusut Singer aici:http://www.marketonline.ro/electrocasnice/masini-de-cusut/
La cate functii indeplinesc aceste masini cusut pretul lor este mic.Pentru mine ramane un vis frumos care nu cred ca se va realiza prea curand.
Articol scris pentru  Spring Superblog2013

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images