Emag

Femei care ne inspira

vineri, martie 15, 2013


Putini sunt cei atat de norocosi incat sa se bucure de o vacanta adevarata in insulele Hawai.
Incepuse vara si fara sa stam prea mult pe ganduri ,eu si cele mai bune prietene ale mele Rodica si Mihaela ne-am hotarat rapid sa plecam intr-o excursie indelungata intr-un loc superb departe de casa. Casa de vacanta era aproape de plaja,aveam piscina privata ,cada cu hidromasaj,palmieri in jur ,flori si plantatii exotice.Plimbarile pe malul apei erau foarte relaxante mai ales sub cerul plin de stele.
 Diminetile sunt magnifice,poti vedea rasaritul soarelui ,sa simti briza marii.Aici am avut timp sa discutam,sa reflectam asupra vietii.In camere aveam asezate vaze cu  frumoasele si parfumatele flori de frezie ce ne improspatau ziua.Aveam timp pentru noi,sa ne punem ordine in viata ,sa ne descarcam sufletele,sa scapam de stres.
Amandoua prietenele mele sunt de apreciat.Intotdeauna si-au rezolvat problemele de viata fara ura 
doar prin iubire.Multe calitati feminine pe care le au ,acum nu mai sunt demne de lauda ci par a fi mai degraba lucruri pentru care sa fii batjocorita,umilita:sensibilitatea,modestia,moliciunea,romantismul.
Blandetea de care au dat mereu dovada este o calitate de apreciat ,femeia blanda e capabila de multa iubire,intelege lumea din jur.Le-am admirat intotdeaua pentru felul in care se imbraca,se poarta,pentru ca sunt mereu cu zambetul pe buze desi viata n-a fost mereu ingaduitoare.

 


De la ele am invatat ca putem fi frumoase la orice varsta,trebuie sa avem incredere in noi si sa nu exageram cu machiajul pe masura ce trec anii,aratand ca o masca nu poti fi mai frumoasa,asta e de la sine inteles,sa respectam expresia:"mai putin inseamna mai mult"In viata chiar daca ai sa cazi trebuie sa te ridici,sa o iei de la capat.Nu lasa problemele sa te doboare,daca ai copii mai ales si n-ai grija de tine cum vei avea grija de altcineva?Mi-amintesc cu durere cum ,in timp ce vorbeam la telefon cu prietena mea Rodica ii ardea casa si toata munca de multi ani s-a transformat in scrum.N-am avut cuvinte de consolare care sa se potriveasca,durerea din ochii ei era nemarginita mai ales atunci cand fiica ei micuta pe atunci uita si zicea ca se duce acasa....dar acasa nu mai exista.Asa a invatat ca se chinuise degeaba,renuntase la lucruri importante pentru o femeie,uitase sa-si mai cumpere ceva,sa-si faca cadouri ,toate astea pentru casa care nu mai era.
Cealalta prietena Mihaela desi mai mica decat mine,a fost la fel de puternica desi viata a izbit-o din plin atunci cand a pierdut sarcina,o sarcina pe care si-a dorit-o mult.Suferinta ei parea fara margini dar a avut putere si a luptat,a trecut mai mult singura peste toate obstacolele,s-a incurajat singura si a mers mai departe.
Amandoua prietenele mele sunt femei frumoase,puternice demne de toata admiratia de la care am ce invata.
Eu sunt o fire romantica iar pentru mine romantismul inseamna feminitate.Imi plac rochiile dantelate,colorate ,cu motive florale.Consider ca toate femeile la un anumit moment dat au nevoie de romantism in viata lor. Prin unele lucruri se pot transmite chiar si anotimpurile cum ar fi colectia de la jolidon Fressia Fresh care transmite caracteristicile verii cu toata splendoarea si exuberanta ei.
Ajunsa acasa am plantat flori de frezie ,parfumul lor dulce imi incanta simturile si mai si infloresc din iunie pana in septembrie.
Vacanta de vara a fost superba,o vacanta perfecta in care ne-am redeschis sufletele ,ne-am regasit pe noi,frumusetea interioara. Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog2013

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images