Emag

Geanta Toluca Avon,geanta Etta si geanta Chara

marți, decembrie 18, 2012

In poze arata destul de draguta geanta Toluca si din pacate n-am gasit nicaieri o poza care sa ma multumeasca ,nici una nu m-a lamurit cum arata exact geanta.Ma intreb cam cat de lat e fundul gentii si cum arata pe umar.Mai jos am pus poze de pe net cu geanta pentru cine vrea sa-si faca o parere.DSCF6108_resize.JPGDSCF6111_resize.JPGDSCN1654.jpgDSCN1650.jpgImi place la fel de mult si geanta Etta din brosura 1/2013.
Geanta Chara este destul de draguta ...din cate se observa in imagine.
http://www.adynas.com/2012/10/outfit-blue-evening.html 
Am vrut sa comand geanta Chara dar nu era pe stoc ,am riscat si am comandat Toluca, cu frica bineanteles ca n-o sa-mi placa fiind tip rucsac.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images