Emag

Cel mai frumos inceput de blog

miercuri, decembrie 12, 2012

Cautand una ..alta ca fiecare pe net...am dat de un blog care mi-a placut ,mai ales inceputul blogului ,pacat ca cel care a facut blogul nu mai are postari de multa vreme. Asa incepe blogul:
"
Sunt un baiat simplu,cu caracter,cu frica de Dumnezeu.......
As vrea sa subliniez ca nu imi pare rau ca nu mai existi in viata mea,stiu alti ar face o catastrofa din asta...eu mi-am dat seama ca trebuie sa"ti multumesc ca mi-ai dat o sansa sa pot intra in viata ta...pe care eu nu am fructificat-o cum trebuie
Totusi pe fata mea exista o masca...:(.....sa nu imi puteti vedea regretele"

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images