Emag

Ce parere aveti de parfumurile de pe Aoro.ro?

joi, februarie 02, 2012

Am cautat mai multe pareri despre acest site voi posta mai jos ce am gasit mai important:

179 lei
"La nivel de grup, in cele 9 tari in care activam, lunar avem aprox. 70.000 de comenzi. Asta ne asigura preturi foarte bune de la furnizori, ceea ce ne permite sa oferim clientilor preturi mici + livrare gratis indiferent de valoarea comenzii. Pentru Romania livrarea se face direct de la centrul logistic din Cehia.

Firma mama se numeste Internet Shop SRO si in anul 2008 a fost declarata cea mai dinamica firma care activeaza in comertul online cu o crestere de 1137%. Compania care a facut studiul se numeste Deloitte & Touche. Mai multe detalii aici: http://www.deloitte.com/view/en_CZ/cz/press/press-release/15f914920cc74210VgnVCM100000ba42f00aRCRD.htm

In ceea ce priveste seriozitatea noastra barometrul il reprezinta nivelul de satisfactie al celor peste 500.000 clienti fideli pe care ii avem la nivel de grup, nu faptul ca preturile sunt foarte mici incomparatie cu alte magazine.

Sper ca datele de mai sus sa fie de ajutor pentru formarea unei opinii corecte despre Aoro.ro"........asta e o replica...Pareri ale celor care au luat:"Sunt făcături , falsuri de o calitate îndoielnică . Eram cât pe ce să mă las păcălita(ambalaj si sticlă oK) ,dar longevitatea şi proiecţia parfumului şi-au spus cuvântul . RETUR a scris pe el .Dacă încă sunteţi indecişi ,îndrăzniţi , aruncaţi-vă banii pe geam ! V-am avertizat"
P.S Returul nu e chiar aşa gratis cum spun ei (12 EUR ,iar cele 14 zile de retur sunt din momentul în care ai depus comandă şi nu din momentul în care ai primit produsul (ciudat nu ?) . Produsul returnat trebuie să fie nedesfăcut (ciudat nu ?)"   Si inca o parere:eu am cumparat de curand parfum de la Aoro, si va spun sincer ca sunt totalmente contrafacute,CHINEZESTI
Scrie de altfel si pe cutie, dar prea tarziu,Nu pastreaza mirosul mai mult de 30 minute. Daca doriti mai multe amanunte va voi scrie.Parfumurile sunt niste TEPE.Am luat si eu una cu un Dior Hypnotic Poison elixir la 317 ron 50 ml apa de parfum"   O alta parere:" Recomand sa va informati pe Google, cautati articole din Evenimentul Zilei si Gandul, Adevarul, Jurnalul National, sa vedeti cate zeci si sute de tone de fakeuri au fost oprite in vama Arad, venind din Turcia si incercand sa intre in Ungaria

Odata intrate in Ungaria UNDE se vand? In magazine, sau pe online? Pe online,desigur.Foarte putine pareri pozitive..:

"eu cunosc pe cineva care si-a luat 3 parfumuri de pe aoro...si toate sunt exact ca originalele... miros la fel, isi mentin mirosul timp indelungat...deci, parerile sunt impartite.

P.S: mirela, parfumurile in turcia au preturi si de 3-4-5euro "http://www.eva.ro/forum/viewtopic.php?topic=73170&forum=3  Nu m-as risca dupa atatea opinii negative desi multe imi fac cu ochiul.

Dolce @Gabbana Light Blue Eau de Toilette pentru femei 100 ml

219 lei
in stoc
http://www.aoro.ro/cele-mai-vandute-parfumuri/?f=1-1-1-10040-3620-35

You Might Also Like

5 comentarii

  1. eu inca nu am primit niciun parfum facatura, sper sa nu primesc nici pe viitor ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu personal zilele trecute am comandat de la Aoro un Amen Thierry Mugler 100 ml
    A sosit pachetul si cu stupoare am constat ca este un fake ordinar respectiv la deschiderea cutiei seria de pe carton era decupata ,cartonul era de calitate inferioara ,parfumul curgea etc
    Am sunat la cei de la Aoro unde m au informat ca termen de rezolvare a reclamatiei este de 30 zile ca ei nu au sediu in Romania si sa am rabdare ca imi voi primi banii daca reclamatia este fondata
    Le am adus la cunostiinta ca reclamatia o mai pot intarii si pe la politie cu o plangere pentru inselatorie daca nu se grabesc cu solutia
    Trimis pachetul cu parfumul si asteptat cu calm pana infractorii de la aceasta prestigiosa firma au hotarat sa mi returneze banii in cont
    Nu va amagiti ca Aoro va vinde parfumuri originale incercati sa procurati din tari mai civilizate
    Pacat ca nu pot pune colajul de poze facut cu fake ul in speta dar puteti sa mi scrieti si va trimit poze cu parfumul bonul etc

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar eram curioasa sa vad pozele despre care vorbesti,e greu de crezut ca ti s-a intamplat asa ceva iar de scris nu poate nimeni sa faca acest lucru pentru ca esti pe anonim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa, ca sa ne batem intre anonimi: Muglerul meu A*Men de la Aoro e, ca si celelalte original. Cine nu stie, la Mugler chiar nu ai cum sa-l falsifici: exista un cod scris pe interiorul cutiei, unic pentru fiecare exemplar. Intri pe site, il introduci si ti-l accepta o singura data. Daca nu il accepta, inseamna ca a mai fost folosit, teapa. Pe al meu l-a acceptat. Ce mai ziceti acum? Apropo: unde scrie Made in China? Evident, nicaieri. Nu va spun cate am cumparat ca mi se face mie parul maciuca. Toate adevarate, asa ca nu mai vorbiti prostii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt fake-uri ordinare!!! Mi am comandat de pe Aoro ,pentru prima si ultima data , 2 parfumuri: lacome, la vie est belle si Alien Therry Mugler. Codul despre care vorbesti este decupat si acoperit cu un autocolant cu linii negre ce imita un cod de bare.. holograma este si ea decupata si acoperita identic cu autocolante de culori difeite in functie de culoarea cartonului, nr. de lot lipseste de pe flacon . Cel de la Lancome, desi are codul prezent atat pe cutie cat si pe flacon, are holograma decupata si acoperita in acelasi mod,are alte cateva modificari mai putin sesizabile pe dinafara si pe dinauntru. Folia cu care este ambalata cutia este mult mai groasa si inestetica, lipita grosier cu urme de adeziv. Pot demonstra prin poze cele relatate.Sa nu mai vorbim de miros sau de persistenta, acestea m au facut sa le analizez mai cu atentie..Am avut mare incredere in acest site datorita nr. enorm de comentarii favorabile si asigurari asupra originalitatii produselor, datorita faptului ca este intens mediatizat la tv iar diferite persoane publice ii fac reclama. Sper acum doar sa mi recuperez banii.

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images