Emag

Demachiant ochi Elmiplant si Yves rocher

vineri, februarie 03, 2012


Yves rocher demachiant ochi cu albastrele creat special pentru ochi sensibili( se stie ca au acestea au un efect calmant pentru ochi ). La inceput am fost foarte incantata pentru ca demachiaza destul de bine  dar bucuria mi-a disparut repede cand am dat din greseala in ochi .:(
Este primul demachiant bifazic pe care l-am incercat .Inainte de a-l folosi trebuie agitat flaconul bine .Inlatura cu usurinta orice urma de fard,rimel,dermatograf ,are un miros discret.Lasa urme uleioase in urma dar acestea se pot indeparta usor cu apa.Cu toate ca mie mi-a iritat ochii,  il recomand deoarece este cel mai bun demachiant pe care l-am folosit pana acum.
Demachiant nutritiv Elmiplant-pentru ochi sensibili Ce spun ei: 
Curata zona delicata a ochilor cu o combinatie hranitoare de ingrediente active naturale!

Proteinele din Bumbac hranesc eficient genele si reduc iritatiile pielii, in timp ce Vitamina B5 reda elasticitatea pielii.

Actiune:
Formula nutritiva indeparteaza eficient machiajul din zona delicata a ochilor, fara a provoca iritatii.

Mod de folosire:
Aplica folosind o discheta demachianta si curata delicat zona ochilor.


Testat oftalmologic. Potrivit si pentru purtatorii de lentile de contact. Nu contine parabeni - parafine!
Parerea mea:demachiaza bine dar nu il recomand persoanelor cu ochi sensibili.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images