Emag

Avon Advance Techniques Lotus Shield -testat

luni, noiembrie 28, 2011

Cum parul meu are prea mult volum ,e rebel greu de aranjat am incercat tot felul de produse printre care si Avon Advance Techniques Lotus Shield.Mi-am spalat parul in mod obisnuit am aplicat balsamul leave-in.Mirosul este foarte placut,dulce,pe mine m-a cucerit,ca si consistenta e mai subtire decat un balsam obisnuit .Pe par se simte fin ,nu incarca prea tare parul nici nu-l ingrasa intre spalari.Din pacate parul meu tot ondulat sta m-as fi asteptat sa stea drept.Si un alt dezavantaj e prea mic si scump pentru ceea ce face.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images