Emag

TRUSA FRAULEIN 120CULORI

duminică, noiembrie 13, 2011

Nu m-am putut abtine si mi-am comandat si eu trusa fraulein 120culori.Eu n-am fost asa incantata unele culori sunt foarte pigmentate n-as putea iesi asa pe strada, unele au prea mult sclipici iar altele abia se cunosc.Nici foarte rezistente nu sunt, nu se compara cu cele profesionale.Dupa parerea mea poti fi multumita si cu doua culori dar sa fie de calitate.Nuantele mate ale paletei se cunosc greu pe piele mai ales cele neutre restul sunt prafoase raman pe pensula dar se transfera destul de greu pe pleoapa .Sunt dezamagita ca e nevoie de mult fard ca sa obtii culoare pe pleoapa faptul ca nuantele mate nu se cunosc desi in trusa sunt asa dragute.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images