Emag

Vital brain powder

duminică, septembrie 05, 2021


Ingrediente

Cantitate pe porție: 1 linguriță (5g) conține: Acetil L-Carnitină HCI 850mg, GliceroPhosphoCholine (GPC) 600mg, PhosphatidylSerine (PS) 150mg. Alte ingrediente: Glutamina.

Caracteristici și detalii

  • Sprijină sănătatea creierului la toate vârstele: Vital Brain Powder este un supliment pentru performanța mentală, vitalitatea creierului și ajută la restabilirea funcției creierului. *
  • Promovează memoria și învățarea: substanțele nutritive puternice din pulberea de creier vital susțin concentrarea mentală, memoria, concentrarea, perspectivele pozitive și bunăstarea creierului. *
  • Sprijin pentru adulții mai în vârstă: Această formulă poate ajuta la ameliorarea dificultăților cognitive asociate îmbătrânirii. * Ingredientul ALC sprijină adulții în vârstă prin diminuarea oboselii în corp și minte. *
  • Nu conține: Acest produs nu conține acoperiri, lianți, gluten (grâu, secară, orz) *, lapte / lactate (cazeină, zer) *, proteine ​​din ou * și zahăr *. * Verificat prin teste independente.
  • Testăm fiecare ingredient pe care îl folosim și fiecare produs finit pe care îl realizăm. Regulamentul FDA (GMP Partea 111) impune producătorilor să testeze ingredientele și produsele finite. Cu toate acestea, permite producătorilor să efectueze „testarea lotului minim”, ceea ce înseamnă că doar unele dintre ingrediente sunt testate. Vital Nutrients a depășit întotdeauna aceste cerințe de testare prin efectuarea unui număr semnificativ de teste suplimentare pe ingrediente brute și produse finite la laboratoare americane certificate în mod independent. Etichetele pot varia
  • 1 linguriță zilnic sau conform instrucțiunilor unui medic. Se amestecă într-o cantitate mică de apă, suc sau lichid la alegere
  • Review-uri:


Din Statele Unite

5,0 din 5 steleAchiziție verificată
Rezultate reale!
Revizuit în Statele Unite la 31 iulie 2016
Am suferit o leziune cerebrală traumatică ușoară cu patru ani. A afectat aproape fiecare parte a vieților mele. Memoria și capacitatea mea de a rămâne concentrat sau perioadă îndelungată sunt cele mai semnificative. Am eliminat aproape toate substanțele chimice pentru dieta mea, așa că am mai puțin aglomerat mintea. Am încercat practic fiecare supliment, cu rezultate limitate. Am încercat-o pentru că am citit lucruri atât de încurajatoare despre asta. De asemenea, pentru că nu conține cafenea, zahăr și OMG-uri. Am amestecat o linguriță dimineața într-o ½ cană de apă. Este dureros, dar a dispărut în 2 secunde. Am un stomac foarte sensibil și nu creează disconfort.Am observat că memoria mea sa îmbunătățit treptat de când am început-o acum aproape 8 săptămâni. Mă simt un pic mai ascuțit și pentru câteva ore. Sper că continuă să se îmbunătățească.
10 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
5,0 din 5 steleAchiziție verificată
Îmi ajută memoria
Revizuit în Statele Unite la 14 septembrie 2013
Acest lucru ma ajutat să-mi recapăt o anumită abilitate de a aminti faptele recente, după ce am suferit o comotie cerebrală din cauza unui traumatism cranian în timpul unui accident de bicicletă în urmă cu câțiva ani. Am cumpărat acest lucru mult mai scump de pe raft și m-am bucurat să găsesc acest preț pe Amazon. Sunt la al treilea borcan și, pentru prima dată în ultimii ani, mă pot gândi și aminti cu succes detalii care nu sunt chiar pe vârful memoriei mele. Voi continuă să o iau cu speranța că memoria mea va deveni și mai puternică.
9 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
3,0 din 5 steleAchiziție verificată
Dimensiune mai mică decât se aștepta
Revizuit în Statele Unite la 30 august 2016
Când am primit acest lucru, am fost șocat că este în miniatură în comparație cu borcanul meu anterior. Am presupus că are aceeași dimensiune. Cu toate acestea, cumva este cu doar 30 de grame mai puțin decât cealaltă cadă a mea (150 de grame). Dar acest lucru îl face mult mai scump decât dimensiunea de 180 de grame oferită de Natural Healthy Concepts.
4 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
1,0 din 5 steleAchiziție verificată
Nu recomand
Revizuit în Statele Unite la 23 martie 2021
Mă îmbolnăvește de stomac, are un gust oribil (nu poate tolera aromele de lămâie).
Raport
5,0 din 5 steleAchiziție verificată
Am fost într-un accident de mașină care ma părăsit ...
Revizuit în Statele Unite la 21 septembrie 2015
Am fost într-un accident de mașină care ma lăsat cu un traumatism cerebral și cu o altă personalitate. Ca parte a tratamentului meu, acupuncturistul meu a prescris Vital Nutrients Brain Power. Doi ani mai târziu, continuu să-mi iau „pulberea de creier” zilnic și îmi dau seama dacă uit să o iau mai mult de o zi. Pare scump până când adăugați ingrediente ca suplimente individuale.
11 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
1,0 din 5 steleAchiziție verificată
NU DEZOLVĂ !!!
Revizuit în Statele Unite la 10 noiembrie 2013
PULBERA NU SE DISPĂRĂ ...... NICI O IMPORTANȚĂ CU CE UTILIZĂM PENTRU AO BEA SAU CÂND O PUNEM PE ALIMENTA NOASTRA ...
3 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
5,0 din 5 steleAchiziție verificată
Produs grozav
Revizuit în Statele Unite la 28 noiembrie 2012
Nu era atât de sigur că această pulbere ar funcționa pentru mine. Am achiziționat-o în principal din cauza unor probleme de concentrare. Vorbind doar despre asta, a funcționat grozav.
6 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
3,0 din 5 steleAchiziție verificată
Trei stele
Revizuit în Statele Unite la 6 octombrie 2015
expesiv
Raport
1,0 din 5 steleAchiziție verificată
MSG pentru creier ??????
Revizuit în Statele Unite la 29 aprilie 2013
Cum poate ceva ce ar trebui să vină creierul să fie atunci când conține Glutamie ca „alt ingredient”, o formă de MSG! Chiar dezamăgitor!
2 persoane au considerat acest lucru de ajutor
Raport
3,0 din 5 steleAchiziție verificată
Destul de scump pentru efect
Revizuit în Statele Unite pe 21 mai 2019
Așa rezultat și a spus că funcționează cel mai bine după trei luni
Raport
4,0 din 5 steleAchiziție verificată
Patru stele
Revizuit în Statele Unite la 19 decembrie 2017
Lucrează bine.
Raport
5,0 din 5 steleAchiziție verificată
Ușor de folosit
Revizuit în Statele Unite la 22 octombrie 2014
Îmi place cum acest lucru mă ajută să gândesc clar. Ușor de folosit.
Raport

1,0 din 5 steleAchiziție verificată
O stea
Revizuit în Statele Unite la 25 mai 2015
Nu-mi dau seama dacă funcționează. Mai aveți ceață cerebrală.
O persoană a găsit acest lucru de ajutor
Raport

Sursa:amazon

 

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images