Emag

Test genetic Maxgen Work

joi, septembrie 16, 2021

 

De ce folosesc MaxGen Labs pentru testarea SNP genetică

Este uimitor că acum puteți descoperi care sunt variațiile dvs. genetice individuale la un preț foarte accesibil. Aceasta este o mare schimbare de acum 20 de ani, când a costat mii să pună mâna pe aceste informații. Companiile sunt acum suficient de avansate din punct de vedere științific pentru a executa secvențe specifice de ADN și pentru a vă oferi informații valoroase despre modul în care genele dvs. unice pot afecta sănătatea și fertilitatea. Este posibil să fi auzit de variația MTHFR, dar ați auzit de PEMT sau COMT? Acestea sunt alte exemple de variații care pot afecta sănătatea intestinului și hormonii.

MaxGen + Labs + MaxFunction + Test.jpeg

Ca medic, văd clar avantajul cunoașterii acestor variații. Am folosit mai multe companii, dar preferatul meu este MaxGen Labs. Acestea oferă un test cuprinzător, ușor de citit, ușor de consultat și care conține toți markerii importanți despre care vreau să știu când mă interesez de genetică. 

Testul specific se numește MaxFunction , prescurtând „funcția de maximizare”. Trusa de testare conține un test simplu de tamponare a obrazului pe care îl finalizați fie în clinică, fie acasă și apoi înapoi la laborator. Laboratorul verifică variațiile genetice specifice despre care se știe că modifică funcția unei anumite proteine ​​din organism. Apoi, laboratorul generează un raport detaliat care listează toate variantele dvs. și cel mai bun mod de a le aborda pe fiecare. Puteți vedea un exemplu de raport aici

DE CE FOLOSIȚI MAXGEN PENTRU ALTE TESTE DE PE PIAȚĂ?

Am auzit prima dată despre SNP-uri acum 6 ani, când singurul mod de a afla ce aveam era să folosesc 23andMe. Cu toate acestea, 23andMe nu au raportat de fapt SNP-urile, ci doar datele brute ale genei ADN-ului. A trebuit să folosesc un alt site web pentru a-mi încărca datele brute și pentru a obține un raport. Utilizarea 23andMe este încă o opțiune bună, dar recent au schimbat ceea ce raportează despre datele brute și mulți SNP-uri pe care le consider importante nu mai sunt disponibile. MaxFunction oferă toate SNP-urile pe care îmi place să le văd pentru o sănătate și prevenire optimă.

Următorul motiv este că, atunci când încărcați datele brute pe alte site-uri, este greu să știți cât de sigure sunt datele dvs. Am făcut-o de destul de multe ori cu propriile mele date, sunt sigur că voi întâlni propria mea clonă înainte de a muri. Nu doresc acest lucru propriilor pacienți dacă pot să-l ajut. 

De asemenea, s-ar putea să vă împotriviți în totalitate să vă dați ADN-ului oricărei companii, ceea ce are sens! Îmi place să folosesc MaxGen pentru că s-au angajat să distrugă toate dovezile ADN-ului și rezultatelor dvs. după ce primiți raportul. Deoarece ADN-ul dvs. nu se schimbă, nu trebuie să faceți niciodată raportul din nou.

Un alt motiv este că rapoartele furnizate de alte site-uri sunt greu de citit și aveți nevoie de un medic care știe ce fac pentru a interpreta concluziile. Dacă nu puteți înțelege rezultatele, atunci ce rost are? MaxFunction este foarte ușor de utilizat. Acestea oferă explicații minunate pe fiecare pagină și puteți ajunge foarte departe cu „funcția de maximizare” pe cont propriu! 

MaxGen% 2BLabs% 2BMaxFunction% 2BTest-2.jpg

CE MĂ AȘTEPT A VEDE ÎN RAPORTUL MEU?

Testul vă va spune dacă sunteți sensibil sau trebuie să completați anumite forme de:

  • B12

  • Folat

  • Vitamina A

  • Vitamina D

  • Ulei de pește

  • Colină

  • Probiotice

Iar raportul vă va ajuta să înțelegeți:

  • Stresul și modul în care corpul tău răspunde (luptă sau fugă)

  • Producția și reciclarea de antioxidanți în organism (Glutation)

  • Metabolismul estrogenului

  • Proces de detoxifiere pentru hormoni, substanțe chimice și metale grele

  • Răspuns la inflamație

  • Expresia genetică și repararea ADN-ului dvs.

  • Neurotransmițători și echilibrarea chimiei creierului

  • Energie și producție generală

  • Repararea celulelor deteriorate de radicalii liberi

  • Acest test conține MTHFR, COMT, CBS, MAOA și multe alte SNP-uri de metilare

EXPERIENȚA MEA PERSONALĂ CU MAXGEN

Am completat un raport și pentru mine și pentru fiica mea. Lasă-mă să-ți spun, mă bucur că am făcut-o! Pentru fiica mea, am constatat că este și omozigotă MTHFR C677T (datorită părinților ei ... oftează) și că nu produce antioxidanți prea bine. Aceasta a fost o veste grea de digerat, deoarece știu că aceasta o va face mai susceptibilă la boli și simptome cronice. Cu toate acestea, sunt atât de fericită să știu acum cât este de tânără pentru că știu ce pot să o susțin. Am mai multă motivație să o susțin prin dietă și suplimente decât aș avea fără aceste cunoștințe. Sunt tot pentru prevenire, așa că sunt recunoscător că știința modernă mi-a oferit o perspectivă asupra genelor și punctelor slabe ale ei, astfel încât să pot ajuta la prevenirea potențialelor lupte viitoare. 

ÎN CONCLUZIE

Variațiile genetice ne fac unici și, de asemenea, foarte complexi. Nu suntem „unici pentru toți” și testarea vă poate oferi informații valoroase despre modul în care genele dvs. unice pot afecta sănătatea dumneavoastră. 

Laboratoarele MaxGen oferă un test cuprinzător, ușor de citit, ușor de consultat și care are toți markerii importanți necesari pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză cu privire la modul în care vă puteți sprijini sănătatea acum și pe termen lung.

Veți afla cum puteți preveni condițiile viitoare la care ați putea fi susceptibil, permițându-vă să vă personalizați aportul de nutrienți și stilul de viață în funcție de nevoile dvs. unice. Știind care sunt punctele tale slabe, te poate ajuta și să rămâi motivat să duci un stil de viață sănătos.

4 motive pentru a utiliza MaxFunction de la MaxGen Labs: 

  1. Raport cuprinzător cu cei mai relevanți SNP conform cercetărilor actuale. 

  2. Datele dvs. sunt sigure, nu sunt partajate cu terți și sunt distruse după finalizarea raportării.

  3. Raport ușor de citit, ușor de utilizat, care poate fi trimis înapoi la nevoie. Orice medic vă poate ajuta să utilizați informațiile din raport, chiar și fără expertiză genetică.

  4. Este accesibil și puteți comanda pe cont propriu fără a fi nevoie de un medic

  5. Sursa:https://www.google.com/amp/s/www.drhaylee.com/blog-1/2020/7/7/why-i-use-maxgen-labs-for-genetic-snp-testing%3fformat=amp



You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images