Emag

Mi-am comandat geanta Avon Toluca

vineri, decembrie 28, 2012

Prima impresie pe care mi-a facut-o atunci cand am primit-o n-a fost alta decat ca e draguta,material de calitate,culori frumoase.O mica portiune de material seamana cu pielea intoarsa restul piele ecologica.Nici fundul gentii nu e exagerat de mare.Dar pentru ca exista si un dar atunci cand o pui pe umar e ciudata, fundul gentii sta teapan parca mi s-a pus un nod in gat atunci cand am vazut ca nu se aseaza cum trebuie.Apoi am inceput sa pun lucruri in geanta si parca se schimba aspectul in bine,pare un pic altfel dar goala lasa de dorit.Am incercat sa-i fac poze cat mai multe ca sa va dati seama la ce ma refer si sa va formati o parere.Are aspect de rucsac ,e moderna dar nu prea e pe gustul meu.







You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images