Emag

Experienta pe Okazii

duminică, decembrie 02, 2012

GEANTA PRADA ORIGINALA,DE PIELE foto
Geanta Prada 110lei piele naturala....?
Geanta NewYorker by Amisu foto mare
Geanta New Yorker colectia noua!
Geanta este noua cu eticheta ,nu vreau nici un fel de schimb ,materialul este din imitatie piele
pret: 65 lei ( pret fix)
GEANTA AMISU,DIN PIELE,NOUA foto mare
GEANTA AMISU NOUA,DIN PIELE NATURALA,NU REPLICA ESTE ORIGINALA,INCAPATOARE,
Ma incanta o geanta Prada la care specifica ca e piele naturala..si originala pe deasupra la 110lei.Dar uitandu-ma si prin celelalte licitatii ale utilizatorului respectiv am gasit geanta Amisu piele naturala....stiam ca de la firma Amisu n-am intalnit inca genti piele naturala si am dat o cautare pe google unde aceeasi geanta Amisu apare ca fiind de piele ecologica.Am intrebat utilizatorul dar insista ca e piele naturala....Discutia:"Eu -Firma Amisu nu face genti din piele naturala este piele ecologica cred eu...daca am dreptate corectati .Tot asa piele naturala sunt si celelalte genti pe care le aveti la vanzare? Utilizator Okazii-nu este piele ecologica,este piele naturala daca ar fi fost piele ecologica as fi scris....port si am numai genti din piele naturala
Eu -Cu o cautare pe google :"Geanta NewYorker by Amisu"am dat de geanta Amisu identica, tot la un utilizator okazii la detalii spune piele ecologica ...asa ca am presupus ca e aceeasi geanta .Utilizator Okazii:nu
Voi ce parere aveti?In imagine eu zic ca se vede clar ca e piele ecologica si in cele doua imagini cred ca e acelasi model...dar poate ma insel daca utilizatorul insista.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images