Emag

Animated Flying Twitter Bird pentru blogger

joi, decembrie 20, 2012

             Tare simpatica mi se pare pasarea de la Twitter imi place cum zboara peste tot pe blog.
As fi preferat insa ingerasul dar din nefericire pentru mine n-am reusit.

Pentru a pune pasarea Twitter urmati pasii:

 Tablou de bord
Adaugati un obiect gadget
Html/Javascript
Copy/Paste codul de mai jos:




In loc de" Denisa_200" treceti numele vostru de pe Twitter.Asta e ingerasul care mi-ar fi placut sa apara in loc de Flying Twitter bird.



angel.gif


You Might Also Like

3 comentarii

  1. Multumesc frumos, dar nu cred ca ma descurc.Nu ma pot ridica la nivelul dvs. de cunoastere in calculatoare. Zilele trecute am descoperit primele gif uri animate si am putut sa-mi explic si sa-mi raspund singura la o intrebare pe care am pus-o de mult timp si de multe ori; doream sa invat si eu sa pun intr-o prezentare power point niste fulgi de zapada miscatori sau niste fluturi zburand din floare in floare sau un CouCou ca al dvs. Mi-ar fi placut sa pun in e-mailurile pe care le schimb cu colegii mei de serviciu o imagine gif animata, dar nu ca atasament, ci pur si simplu asa cum il vad eu descchis, fara fisier.Nici nu stiu daca este posibil, dar am sa continui sa urmaresc intrebari si raspunsuri. In orice caz-Multumesc;multumesc frumos.Cu stima si consideratie Viorica Serbanescu.(Va urmaresc din umbra!)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si in completare- cer permisiunea sa folosesc "maxima" ''cand urci pe scara....''; este adaptare a unei maxime celebre, dar este si pentru sufletul meu.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ca sa adaugati un gif intr-un email folositi Copy/Paste:
    http://topcosmetice.blogspot.ro/2014/02/add-gif-for-email-yahoo.html
    Puteti folosi "maxima"fara probleme,ma bucur sa stiu ca a mai placut cuiva.

    RăspundețiȘtergere

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images