Emag

Lenjerii de pat de pe site-ul Vise pufoase

miercuri, mai 20, 2020

Lenjerie de Pat Mickey Mouse

129.00 Lei 99.00 Lei

  • Compozitie: 100% Bumbac
    • Număr de piese: 4
    • Dimensiune cearceaf: 140x220 220x240
    • Tip: 1 persoană 2 persoane
    • Lenjeria este frumoasa,materialul sta ca apretat si dupa spalare,nu e un bumbac chiar moale,placut,am indoieli ca e bumbac ranforce chiar si ca e 100%bumbac.Fata de perna nu-i cusuta asa cum te-ai astepta de la un magazin serios,pare cusuta de niste incepatoare sau in mare graba..nu sunt respectate masuratorile de pe site si in urma nemultumirii mi-a fost schimbat cearceaful de pat cu marimea corecta.Personalul este amabil si raspunde la mesaje.Referitor la lenjeria Frozen,o colega pentru care am dat comanda odata cu celelalte 2lenjerii ale mele s-a aratat nemultumita deoarece a iesit la spalat (40grade si 30minute)si a intrat si la apa.



    • Lenjerie de Pat Frozen

      129.00 Lei 99.00 Lei

      • Compozitie: 100% Bumbac
      • Număr de piese: 4
      • Dimensiune cearceaf: 140x220 220x240
      • Tip: 1 persoană 2 persoane
      • Achizitionata de o colega ,a iesit la spalat la temperatura de40grade si 30minute,a intrat si la apa.Mi-am exprimat nemultumirea dar nu ne-au putut ajuta cu nimic nefiind cica vina lor.
      • Materialul la fel este grosut si pare apretat si dupa spalare.

      • Lenjerie de Pat Bufnițele Vesele


        • Compozitie: 100% Bumbac
        • Număr de piese: 4
        • Dimensiune cearceaf: 140x220 220x240
        • Tip: 1 persoană 2 persoane
        • Asta din urma pare mai subtirica decat celelalte 2lenjerii si materialul mai prost...
        • PS.Nu as mai comanda de pe acest site.

    You Might Also Like

    0 comentarii

    Comentati va rog!

    linkwithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Contactaţi-må!

    Nume

    E-mail *

    Mesaj *

    Like us on Facebook

    Libris

    Flickr Images