Emag

Review Vopsea de par L Oreal Paris Casting Creme Gloss 460 Cherry Red

duminică, ianuarie 20, 2019

Vopsea de par semi-permanenta fara amoniac L Oreal Paris Casting Creme Gloss 460 Cherry Red , 180 ml

M-am hotarat sa imi schimb nuanta parului din saten inchis intr-o nuanta de roscat si am ales vopseaua fara amoniac Casting.Nu miroase foarte urat,nu arde pielea capului nici macar nu irita.Vopseaua se aplica destul de usor,am inceput de la radacina  apoi am intins pe restul parului,nu curge e un fel de vopsea crema.Am mai folosit-o cu ani in urma si am renuntat pentru ca nu ieseam culoarea de pe cutie ci alta nuanta in general mai inchisa si nuante gen roscat aramiu nu prea am gasit.

Înainte de vopsire-saten închis

 În timpul vopsirii:



Balsamul lasa parul moale si se descurca foarte usor.Parul vopsit dupa clatire :
Rezultat final...un roscat mult mai inchis decat ma asteptam si imi doream.



You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images