Emag

Giardia tratament la copii

miercuri, august 30, 2017


      "Albendazolul, un antihelmintic cu spectru larg prezentat recent pentru a fi activ în vitro împotriva Giardia duodenalis, a fost administrat la 4 doze diferite și a fost comparat cu metronidazol în tratamentul copiilor din Bangladesh infectați cu Giardia. Trei scaune au fost colectate în decurs de 10 zile după tratament și examinate microscopic. Albendazolul sa dovedit a fi eficient: doze unice de 600 mg (n = 103) sau 800 mg (n = 114) au tratat cu succes 62% și, respectiv, 75% dintre infecții; 400 mg administrate cu succes 81% și, respectiv, 95% din toate infecțiile, o dată pe zi timp de 3 zile (n = 116) sau 5 zile (n = 115). Albendazolul administrat zilnic la 400 mg timp de 5 zile a fost la fel de eficace ca și metronidazolul, care a vindecat 97% din infecții (n = 230). Albendazolul poate fi, prin urmare, un tratament alternativ pentru infecțiile cu Giardia, în timp ce eficacitatea moderată a dozelor unice poate oferi un beneficiu în plus față de efectele sale asupra mai multor specii de helminți intestinali."sursa:science direct
Un alt articol care mi a captat atentia:
12.02.2007 10:02   atentie giardia! simptome si tratamente citat 

Am vazut ca s-a mai scris despre acest subiect cu ceva timp in urma dar as vrea sa revin.

Este vorba de simptomele giardiei si interpretarea izolata pe care le-o dau medicii. Noi suntem patiti si as vrea sa fiti si voi pe faza. Baietelul meu are acum 1 an si 3 luni. de ceav vreme, luni ma refr, face scaune cand diareice, cand moi, cand foarte tari, cand alb-galbiu. am vorbit cu mai multi medici si mi-au spus ca poate am schimbat ceva in alimentatie (desi nu era asa), poate a mancat cu pofta si are indigestie, poate de la unele fructe, poate de la dinti. In fine l-am tratat mereu de diaree. Aparitia asta intre scaune moi, diareice sau tari si scaune galbene fara nici un motiv sunt un simptom al giardie (am aflat abia zilele astea).

Cearcanele pe care le avea baiatul meu au fost puse pe seam aoboselii, a unui som agitat de la aparitia dintilor, pe seama constitutia lui sau a exagerarii mele. Cearcanele sunt insa un simptom al giardiei. 

Starea subfebrila intre 37-37,8 a fost pusa pe seama aparitiei dintilor sau a reactie organismului la o raceala pe care o "duce". Starea subfebrila insa este si ea semn de giardia. 

Buze rosii si crapate sau alte eruptii cutanate care nu trec cu alte tratamente si persista sunt de asemenea semn de giardia. La noi au fost interpretate ca mici accidente - ca s-a lovit copilul sau ca l-am tinut in frig, ca e aerul uscat in camera sau ca sunt si eu prea "atenta".


Pofta pentru lapte si produse lactate sunt un semn de alarma si arata prezenta giardiei.
 In ultimul rand baietelul meu tot cerea lapte si ajunsese sa manance 400 de ml la o masa si mai cerea dar imi era frica sa ii m ai dau. Aici chiar mi s-a spus ca nu sunt eu normala. Ar trebui sa fiou bucuroasa ca mananca copilul. De acor dsi am fost numai ca mi s-a parut suspect ca dintre toate alimentele sa se axeze asa dintr-o data pe lactate.

Somn agitat

Mancarimi ale nasucului sau funduletului

Gaze, galonare in special imedit dupa mese 

In final am tot facut de-a lungul timpului analize coproparazitologice si coproculturi dar au iesit negative. asa ca am facut o analiza a sangelui - hemograma cu formula leucocitara - si a iesit ca avem giardia. Cand le-am spus medicilor au spus ca aproape toti copii au si sa nu ma sperii. Amintindu-le simptomele au recunocut ca e posibil sa aiba mai de mult. Cu ce ma mai incalzeste asta acum?

Nu vreau sa generalizez sau sa acuz toti medicii, dar mi se pare foarte grav ca baiatul meu sa aiba de luni de zile giardia si ei sa ignori tot ce le semnalez eu si sa spuna ca sunt eu exagerata. Este adevarat ca baiatul a mancat in aceasta perioada si luat si ceva in greutate, dar nu este obligatoriu ca un copil sa aiba toate simptomele pt a pune un diagnostic sau pentru a recomanda macar niste investigatii.
Sursa:

www.parinti.com
Giardia are ca semn principal diareea cu scaune ceva mai decolorate

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images