Emag

In cautarea unei triciclete bune si ieftine

marți, iulie 11, 2017

Prima pe care am luat-o:

Tricicleta de metal pentru copii DHS 107-A4-2012 

Detalii produs

Tricicleta fabricata din material plastic

-ghidon cu diferite melodii (baterii R6)
-maner detasabil si reglabil pe inaltime
-se poate folosi si ca tricicleta (se poate scoate tavitza)
- copertina usor detasabila
-bara protectie
-cadru metal
-cos spate-fata
-scaun cu spatar
-standard CE.
-husa protectie copil
-scaun cu burete
-roti metalice.       O dezamagire totala...cand a pus copilul mana pe oglinda a ramas cu ea in mana,s-a rupt imediat.Husa de pe scaun are niste capse de o calitate foarte proasta,ca sa o dau jos am tras de au sarit majoritatea.Copilul la aproape trei ani nu ajunge nici la pedale si nu incape nici cu picioarele pe suportul special al tricicletei.O achizitie foarte proasta
Urmatoarea pe care am vrut sa o cumpar

 :Tricicleta MyKids Luxury Tricicleta MyKids Luxury este o tricicleta copii, foarte speciala si cu siguranta una dintre cele mai comode, elegante si confortabile triciclete pentru prichidei. Este ideala pentru plimbarile cu cei mici. Cosul pentru accesorii sau jucarii este dotat cu 6 compartimente. Pentru perioada cand cel mic nu ajunge la pedale, tricicleta este prevazuta cu un suport pentru picioruse. Bara de siguranta este protejata de un material moale, iar scaunul si spatarul sunt foarte comode, protejate si ele de un material special, ce poate fi curatat foarte usor. Rotile sunt confectionate din plastic cauciucat, rezistent, fiind protejate cu aparatori. Copiii vor fi protejati de razele soarelui de copertina, reglabila si detasabila. Manerul este ergonomic, comod si reglabil, iar cu ajutorul lui, parintii vor impinge si alege directia tricicletei.


Caracteristici:
- recomandata grupei de varsta 3-6 ani, dar poate fi utilizata si de la varsta de 1 an, datorita manerului dirijabil, scaunelului protejat de bara de siguranta si suportului pentru picioruse
- prevazuta cu maner dirijabil cu ajutorul caruia se impinge tricicleta sau alege directia dorita
- prevazuta cu suport pentru picioruse pentru perioada in care cei mici nu ajung la pedale si tricicleta este impinsa cu ajutorul manerului dirijabil de catre parinti
- aparatori pentru protejarea rotilor
- copertina detasabila si reglabila
- pedale
- manere
- oglinda retrovizoare
- bara de protectie este mobila, se poate ridica si este prevazuta cu un mecanism de insurubare care se desface pentru a pune copilul pe scaun
- bara de siguranta protejata de un material special pentru protectia celor mici
- scaunel si spatar comode, protejate de pernite ce se pot curata foarte usor
- cand copilul ajunge la pedale, suportul pentru picioruse se poate indeparta
- rotile sunt confectionate dintr-un material plastic, cauciucat, extrem de rezistent
- cos de accesorii dotat cu 6 compartimente

Greutatea maxima admisa pe aceasta tricicleta este de 25 kg.

Garantie: 24 luni!
Prima oara m-am razgandit dupa ce am citit cateva review-uri negative ,apoi am vorbit cu cateva persoane care o au de mai multa vreme si nu au avut probleme ci din contra au considerat a fi alegerea cea mai buna.Astazi am plasat comanda si maine o voi primi.Voi posta parerea mea sincera despre tricicleta intr-o postare facuta doar despre tricicleta MyKids Luxury.



Deocamdata m-am hotarat sa iau una ceva mai scumpa ca sa n-o arunc in spatele blocului dupa o luna.Ca model mi-a placut:

Tricicleta pliabila Coccolle Urbio Blue si MyKids Luxury.Tricicleta Coccolle Urbio mi se pare cam fragila,suportul picioare pozitionat cam sus,cam prea flexibila din ce am vazut prin filmuletele de pe youtube.
Unul din raspunsurile primite de la o mamica ce detine tricicleta:


  • 11 iul,
  • Ieri, 07
    Din punctul meu de vedere.....a fost cea mai buna...am cautat ceva solid....plastic pt zonele din plastic ...ceva de calitate un plastic bun nu din acela subtire si prost care se rupe sau crapa imediat, zonele limitrofe bine rotunjite, si culmea la copilul meu energic a rezistat exceptional...si arata foarte bine...eu am f f multumita, puteam sa iau orice alta ...dar cand am vazut materialele din care sunt confectionate m-am lasat pagubasa...am preferat sa dau un ban da sa fie de calitate, ...eu asa o consider....f buna....fata de ce am vazut si credeti-ma....am vazut...multe inainte s-o cumpar....zi buna...v-o recomand cu drag....calitatea isi spune cuvantul...acum depinde ce vreti dvs...eu am cautat panza sa nu fie din fasul ala de doi lei
  • Ieri, 07:49
    Care miroase urat a chinezarie si se comportă naspa ...etc ...in fine.alegerile va apartin...dar indiferent de unde o luati ca-i noua sau second v-o recomand ..merită...daca vrei ceva ok pt copilul tau
  • Ieri, 07:5
    Nu am avut nici un fel de problema cu ea...cine stie poate cei care spun au avut doar ghinion 
  • Actualizare 15.07.2017.

  • Deocamdata,ghinion ,tricicleta a ajuns cu roata din fata cu mai multe intepaturi,taieturi sau ce or fi.Pare foarte greu de montat,rotile au un plastic destul de dur departe de a fi cauciucate,probabil va fi zgomotoasa,ramane de vazut.Aparatorile la cauciucuri sunt dintr-un material fragil ce se poate rupe cu usurinta.Instructiunile de montare lasa de dorit.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images