Emag

Eeee,a fost un român

vineri, iunie 16, 2017

Mi-am permis sa postez durerea unui român care a lucrat in Italia,foarte frumos scris si bine punctat.Eu zic sa-i ascultați sfatul!
"Astazi  mi-am facut curaj si m-am dus  sa  vad cu ochii mei  locul  care  in 2015 m-a bagat in coma timp de doua zile.
E totul  ca atunci. O nenorocita  de teava printre  balarii, am desvelit-o eu (atunci nu am știut în ce am lovit).
 În imagini se vede locul unde a lovit drujba, a tăiat fierul ca pe varză.
Atunci lucram cu una dintre cele mai puternice drujbe ''STIHL 660'' țeava nu se vedea și în momentul când vârful lamei de aproape 80 cm. a lovit-o mi-a aruncat-o-n față despicând-o în două practic, am pierdut aproape instantaneu tot sângele și în 10-15 min. am intrat în comă, țin minte că am avut puterea să mă târăsc până în stradă pentru că eram și singur apoi.....
.
Deși au trecut 2 ani, nimeni nu a luat nicio masura de siguranta dupa gravul accident de munca, macar sa faca un gardut imprejur.
Peste ani acel loc va  mai  face  victime cu siguranță, pentru  ca  este in incinta  unei  scoli, eu totusi am supravietuit că am fost foarte aproape de primiri urgențe dar am grave sechele pentru  tot  restul  vietii.......(mentionez  ca nimeni  nu  a fost  sanctionat atunci, desi accidentul a fost  mediatizat la momentul respectiv în presă și la TV.
.
Azi doar timpul lucreaza  de zor  vrand  parca  sa  macine acea  teava lasata-n voia  sortii,  In rest  nimeni dar  absolut nimeni  nu  a vazut  si  auzit nimic.....e liniste totala.....parca mai  conteaza!)
....eeee, a fost un român!"
.
ATENȚIE, NU LUCRAȚI LA NEGRU!
(eu am lucrat în regulă și asigurat)



sursa:facebook"

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images