Emag

Reteta piscoturi prajite

duminică, aprilie 10, 2016

Astazi fiind si sarbatoare,am avut chef sa fac ceva dulce si mi-am amintit de o reteta veche din liceu,reteta pe care o facea de fiecare data, cu placere,gazda mea,o femeie deosebita,de care-mi amintesc cu drag.Piscoturi prajite:6-7oua,12linguri ulei,12linguri zahar,1lingurita amoniac sau 1pliculet praf de copt,sare,mirosuri,faina cat cuprinde.Se bat albusurile spuma,se adauga galbenusurile,praf de copt,ulei,zahar,sare,mirosuri,faina.Se amesteca pana obtinem un amestec omogen si se adauga faina pana nu se mai lipeste de maini.Eu am avut forma speciala de piscoturi pe care am atasat-o la masina obisnuita de tocat carne.Se prajesc in ulei fierbinte pana capata o culoare aurie,se intorc pe ambele parti,se lasa pana se crapa un pic in mijloc,altfel e posibil sa ramana aluat crud inauntru.







You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images