Emag

Prima comandă Feelunique

vineri, ianuarie 29, 2016

      Nu am cumparat multe produse deoarece nu stiu la ce sa ma astept, fiind la prima comanda pe acest site despre care am citit  numai lucruri bune.Dezavantajul ar fi ca din ce am citit coletul ar ajunge la posta vamala in ultimul timp deoarece le trimit din Channel Islands ca sunt mai multe facilitati pentru ei acolo iar insulele nu fac parte din UE,adica se platesc taxe vamale ,TVA.
 Daca nu ati mai comandat de pe feelunique va pot trimite o invitatie pe mail care va ofera o reducere de 15% la prima comanda.Discountul pe care l-am avut a fost datorita unei invitatii pe care am primit-o la cererea mea.Daca doriti invitatie ca sa beneficiati si voi de reducere de 15% imi cereti pe mail pe adresa:denisa_bercuci2000@yahoo.com.Toata lumea are de castigat.:)sau dand click pi link:
Am comandat doua produse:

Macadamia Deep Repair Masque 
dar varianta la 100ml
Sale Price £10.20
,mai intai sa testez produsul pe urma voi comanda si varianta la 500ml daca va fi cazul.Macadamia Deep Repair Masque 100ml
Macadamia Deep Repair Masque 500ml

Descriere cosmetice Macadamia Natural Oil Care

Caracteristici

Tip

Par degradat, Par uscat

Descriere:

Masca Macadamia Natural Oil Care este solutia ideala pentru parul foarte uscat si deteriorat, lipsit de stralucire.  Masca regenereaza parul in profunzime, ofera elasticitate si un aspect sanatos pe termen lung. Combinatia de ulei de macadamia si ulei de argan, impreuna cu extractul de alge ajuta la reconstructia si hranirea in profunzime a firului deteriorat. Dupa prima utilizare, parul va deveni mai catifelat si plin de vitalitate.

Efecte:

regenereaza si hraneste parul,
hidrateaza in profunzime firul de par,
ofera elasticitate si stralucire,
lasa parul neted si catifelat.

Substanta activa:

ulei de macadamia- hidrateaza si regenereaza firul de par
ulei de argan- hraneste parul deteriorat
ulei de arbore de ceai-  protejeaza impotriva factorilor externi
aloe vera- confera stralucire si energie parului
extract de alge marine- protejeaza firul de par.

Tipul de par:

Potrivit pentru parul uscat si deteriorat.

Cum se aplica:

Aplicati o cantitate mica de produs pe parul proaspat spalat si umed. Lasati produsul sa acţioneze 7-10 minute, apoi clatit bine cu apa. Pentru rezultate optime, aplicati de 1-2 ori pe saptamana.

Urban Decay Naked 2 Palette

Only £38.50
Urban Decay Naked 2 Palette

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images