Emag

Cum am vopsit usor si repede ouale de Paste

vineri, aprilie 18, 2014



   Am cumparat din Kaufland vopsea oua sidef marmorat firma Alex desi nu avea instructiuni pe cutie (are in interior)ma gandeam ca o sa fie un adevarat chin.Se fierb ouale,ca sa fie tari am cronometrat 12minute din momentul in care a dat apa in clocot.Intr-o cana cu apa fierbinte am pus plicurile cu vopsea pentru fluidizare.
Se scot ouale si se lasa sa se usuce.Am folosit manusile,am pus cate o picatura de vopsea,am luat ouale si le-am rostogolit in palme.La urma,dupa ce am terminat de vopsit ouale,pentru a capata stralucire deosebita am folosit plicul pentru luciu.Dintr-un plic am vopsit cam 10oua ,asta pentru ca le-am trecut prin acelasi procedeu de doua ori ca sa aiba o nuanta mai intensa.Un plic(o singura nuanta) ar trebui sa ajunga pentru cel putin 20oua.

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images