Emag

Cum puteti rezolva daca aveti probleme in a adauga comentarii pe Blogspot

duminică, februarie 02, 2014

 Am intampinat si eu aceasta problema,sa nu reusesc a adauga un comentariu chiar pe propriul meu blog.Am incercat de mai multe ori,am umblat prin setari ,m-am gandit chiar sa modific sablonul dar fara succes.Unii au reusit folosind Internet explorer in loc de Firefox dar eu n-am vrut sa renunt la Firefox.Am rezolvat usor :"enable third-party cookies in your browser".
Firefox-Tools-Options-Privacy-Third Party cookies-Accept-Ok.
http://feedjit.com/static/howToEnableThirdPartyCookies.html

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images