Emag

Cele mai amuzante bancuri

marți, august 27, 2013

Era asa de urata incat, atunci cand mi-a trimis o poza pe mail, antivirusul a sters-o... 

Guvernul a gasit o solutie inedita pentru iesirea din criza:marim preturile si micsoram salariile.



Sotia catre sot: Sotia catre sot:
-Dragul meu, hai sa cumparam o masina, eu voi invata sa conduc, vom vedea lumea...
-Care, asta sau cealalta?


 Seara soţ şi soţie Seara soţ şi soţie, vizioneaza unui film de groază. Dintr-odată apare pe ecran un monstru.
Soţia:
- Oh, mamă!
Soţul:
- Da, seamană…
Un tip la biblioteca: Un tip la biblioteca:
- Fiti amabila, vreau si eu o carte despre sinucideri!
- Pleaca de aici, ca tu n-o mai aduci inapoi!!

Discuţie între doi cerşetori Discuţie între doi cerşetori:
-Ce, acum eşti ciung?
-Ce să fac? Când eram orb primeam doar bani falşi! 

Un patron catre altul:
- Cum de angajatii tai sunt mereu asa punctuali?
- Simplu: am 30 de angajati si 20 de locuri de parcare.


 Mamico Mamico, nu pot sa dorm! Spune-mi, te rog, o poveste!
- E trecut de 1 noaptea. Las' ca vine taticul imediat si cand o sa-l intreb
pe unde-a fost, o sa ne spuna el o poveste!  

Frizerul il intreaba pe client Frizerul il intreaba pe client :
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ?
- Gratis !


 Doua babe in cimitir Doua babe in cimitir.
-Auzi, tu citi ani ai?
-99.
-Si mai pleci acasa?



Ai venit la tzanc, bunico
Ai venit la tzanc, bunico - zise nepotelul deschizand usa - tata tocmai spunea ca numai dumneata mai lipseai.  


La tribunal... La tribunal:
- Esti acuzat ca ti-ai omorat soacra cu sânge rece. De ce ai facut-o?
- Nevasta-mea mi-a zis...
- Cum poti sa spui asa ceva, sotia ta îsi iubea foarte mult mama!
- Asa e, da' înainte de a pleca, în ziua respectiva, mi-a zis:
"Marcele, daca în timp ce doarme o deranjeaza vreo musca, n-o trezi, omoar-o!"



 Moarta si intoarsa Gheorghe isi inmormanteaza soacra. Vine omu' nostru acasa si cand sa deschida poarta ii pica o tigla in cap. Gheorghe contrariat se uita spre cer:
- Ai si ajuns, scarba?!


 Interzis soacrelor
 O femeie cauta o carte in biblioteca. Sotul o intreaba:
- Ce cauti draga?
- Stii unde e cartea acea: "Cum sa traim pana la 140 de ani"?
- Da, tocmai am aruncat-o......
- De ce?
- Incepuse maica-ta sa o citeasca!


Ion si maria in pat: Ion si Maria in pat:
- Ma ioane, mie mi-e cam frig...
- Pune o patura pe tine!
- Tot mi-e frig.
- Si ce vrei sa-ti fac?
- Pai,stii, cand mama ii zicea lu` tata ca ii e frig, el o lua in brate...
- Si de unde vrei sa-l iau eu pe tactu la ora asta???

 Ion si Maria, la maternitate:
- No Marie, ce avem?
- Baiat.
- No, .... si cu cine seamana?
- ... degeaba-ti spun, ca nu-l cunosti
http://divertisment.okay.ro/categorie~bancuri-soacre~_start-12.html

You Might Also Like

0 comentarii

Comentati va rog!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Contactaţi-må!

Nume

E-mail *

Mesaj *

Like us on Facebook

Libris

Flickr Images